Hop til indhold
Stavox

[Afslået] ViperishJodeN Staff Ansøgning!


ViperishJodeN

Recommended Posts

In-game navn: ViperishJodeN 
IRL Navn:Rasmus Hindborg Richard Jensen
Alder:21 år gammel
Hvorfor skal vi vælge dig som mod?:Fordi jeg har modenbevist,tålmodlighed og masser af tid til at hjælpe folk når problemet er ude.
har spillet på stavox siden den åbende ! for første gang. har også været SA(super Admin) herinde før. :) 
vil aflaste jeres Staff lidt så de også kan Spille RP!. jeg tager alle adminsager 110% seriøst, Løser den bedst som muligt.
Kender du ULX kommandoerne?:ind og ud kan også Fadmin komamndoer 
Eventuelt lidt info omkring dig selv:Jeg Arbejder Dagligt hos Platform.as og når jeg er hjemme spiller jeg computer som GTA V,CSGO, Gmod.
er Sammen med min kammerater tit og hygger os, tager en del byture i weekenderne. og spiller en masse computer når jeg har intet at lave. 


Jeg Håber i Vil Vælge mig som mod/admin/Sa fordi jeg har stor Erfaring med Stavox har kendet den siden den startede for første gang, og jeg kan aflaste vores staff team. så de kan spille RP og have det sjovt på serveren.!

Mvh 
Rasmus "ViperishJodeN" Jensen. 
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.