Hop til indhold
Stavox

[Solved] OpK Mic spammer.


v4ng

Recommended Posts

Dit ingame navn: Kasper Petersen
Staff ingame navn: OpK
Dit SteamID: STEAM_0:1:173253141
Staff SteamID: STEAM_0:1:54142694
Forklar situationen: Jeg kommer ind på serveren, og ser en reklame "Kom til DJ opk-cock club foran tøjbutikken NU! du skal! SKYND DIG NU FORSATAN! eller vi stjæler din gokkesok" jeg går så derover, og der står Dj'en OpK med højt musik i højtaleren direkte ind i mikrofonen. Som admin burde han vide, at det er brud reglen der siger at man ikke må mic spamme. Tænk på at måske 20% af alle dem i banner, mic spammer.
Bevis: Har intet bevis, regner ikke med at OpK han vil lyve eller noget.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Svar på staffklage:

Det er jo selvfølgelig ikke helt optilmalt, set fra din side. Men som reklamen lyder er du jo sådan set advaret omkring hvad der nu kommer til at ske, når du træder ind i huset.

Det første du kan gøre fra starten er da, at bede mig skrue ned? Altså du står jo i butikken i flere minutter før du vælger at gå?

Havde på daværende tidspunkt ingen problem med at folk brokkede sig, så kunne du jo have stepped op og bedt mig om at stop. Havde været villig til at stoppe ligeså snart nogen ville klage omkring det.

Kan sagtens se problemet fra din side, og ser det også uacceptabelt da det jo er imod reglerne. Men på "RP vis" fungerede det helt fint.

 

// OpK

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, OpK skrev:

Svar på staffklage:

Det er jo selvfølgelig ikke helt optilmalt, set fra din side. Men som reklamen lyder er du jo sådan set advaret omkring hvad der nu kommer til at ske, når du træder ind i huset.

Det første du kan gøre fra starten er da, at bede mig skrue ned? Altså du står jo i butikken i flere minutter før du vælger at gå?

Havde på daværende tidspunkt ingen problem med at folk brokkede sig, så kunne du jo have stepped op og bedt mig om at stop. Havde været villig til at stoppe ligeså snart nogen ville klage omkring det.

Kan sagtens se problemet fra din side, og ser det også uacceptabelt da det jo er imod reglerne. Men på "RP vis" fungerede det helt fint.

 

// OpK

Jeg sagde det til dig på ts, da du spillede musik måske 5 minutter før. Der bad jeg dig om at stoppe musikken i VORES rum, altså Men In Suits, men nej nej, det gad du så ikke.

Og tror også da du gjorde det på ts, gjorde du det også ingame.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, Kasper Petersen said:

Jeg sagde det til dig på ts, da du spillede musik måske 5 minutter før. Der bad jeg dig om at stoppe musikken i VORES rum, altså Men In Suits, men nej nej, det gad du så ikke.

"Mute knappen" eksisterer inde på TeamSpeak. Der er dog rigtig meget forskel på om det er teamspeak, eller ingame.

Jeg sad på ts med nogle af dine andre gang medlemmere, som intet problem havde med det. Du kommer så bare ind, og går fuldstændig i ragemode, hvilket jeg ikke kan se hvorfor du ville gøre.

Vi sad alle og hørte på det, på daværende tidspunkt, og jeg beder dig om at rykke rum, hvis du ikke vil hører på det.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, OpK skrev:

"Mute knappen" eksisterer inde på TeamSpeak. Der er dog rigtig meget forskel på om det er teamspeak, eller ingame.

Jeg sad på ts med nogle af dine andre gang medlemmere, som intet problem havde med det. Du kommer så bare ind, og går fuldstændig i ragemode, hvilket jeg ikke kan se hvorfor du ville gøre.

Vi sad alle og hørte på det, på daværende tidspunkt, og jeg beder dig om at rykke rum, hvis du ikke vil hører på det.

 

Jeg kunne se på min second skærm, 2 personer mutede lige så snart du startede musikken.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg har lige to opfølgende spørgsmål her, som jeg godt kunne bruge svar på inden, at jeg tager en beslutning.

Disse spørgsmål er nok mest rettet til dig, @Kasper Petersen.

 

Hvor henne var det, at der blev spillet musik in-game - altså var det et ekskluderet område eller hvordan?

Sad OpK inde i TS3-rummet, før du kom?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

24 minutter siden, Houston skrev:

Jeg har lige to opfølgende spørgsmål her, som jeg godt kunne bruge svar på inden, at jeg tager en beslutning.

Disse spørgsmål er nok mest rettet til dig, @Kasper Petersen.

 

Hvor henne var det, at der blev spillet musik in-game - altså var det et ekskluderet område eller hvordan?

Sad OpK inde i TS3-rummet, før du kom?

 

For det første, han var inde i en af de der butikker på Evocity, altså over for tøjbutikken.

For det andet, Det kan jeg simpelthen ikke huske.

Link til kommentar
Del på andre sites

Super - hvis vi først tager sagen med mic-spam in-game, har vi som sådan ikke noget imod, at folk spiller musik igennem mikrofonen såfremt, at der er reklameret for det, eller der hænger et skilt ude foran. Dog kræver det også, at det er et ekskluderet område såsom Crazy Daisy, hvor det kun er folk der gider at høre på musikken, som kan høre den ved at gå ind i bygningen. Jeg kan forstå, at sidstnævnte ikke har været tilfældet, da det var en af bygningerne ud af mod fortovet i byens centrum. Umiddelbart virker det som om, at OpK godt vidste, at stedet ikke var helt optimalt, da han vil stoppe, hvis det irriterede nogen. Dog går jeg stærk ud fra, at OpK en anden gang vælger et ekskluderet område, da det virker som om, at han godt selv kan se det problematiske aspekt i at gøre det et semi-offentligt sted.

 

Vedrørende den angivelige mic-spam på TeamSpeak, har jeg forstået det på den måde som OpK formulerer sig, at han først var tilstede i rummet, og du kom bagefter - og da du ikke selv kan huske det, går jeg ud fra at OpK taler sandt.

Hvis OpK har været der først og alle var indforstået med, at der blev spillet musik, er der intet i vejen med dette. Det er ikke værre end at have en musik-bot.

 

Tak for din klage - den er med til at forbedre fremtidigt staff-arbejde såvel som andre ting.

Hvis der er andet, kan I skrive til mig over forummet. (y)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.