Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban request STEAM_0:0:61630252


Glymse

Recommended Posts

Dit in-game navn: GlymseDK
Vedkommendes in-game navn: Chains
Dit SteamID: STEAM_0:1:96966582
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:0:61630252
Tidspunkt for hændelse: 09:20
Hvad regler er blevet brudt: CDM x2, LTAP og Kører ind i vores base uden warrant.
Hvad skete der?: Mig og min ven bliver jagtet af politiet, og vi vælger at kører ind i vores base. Politimanden vælger dog at køre med ind i basen uden warrant, og kører mig og min ven ned på græsset.
Han leavede 2 minutter efter.
Beviser: 
CDM og FAILRP https://oddshot.tv/s/7TyP9c 
LTAP http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1099917865

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Politiet må gerne køre med ind i basen, såfremt det er en pludselig opstået situation, og at I har brudt loven  - hvilket et gældende i dette scenarie.

Hvis politiet skulle lave en warrant på basen hver gang, at folk flygter ind i deres baser, ville det hurtigt blive unfair. Det dobbelte CDM ser mere ud til at have været et uheld, da I hoppede ud af bilen ligeså snart, at I er inde i basen - jeg ville også selv have troet, at I kørte videre ind i basen fremfor at hoppe ud så hurtigt. Du kan se, at politibilen først peger mod din ven, herefter drejer han den imod din side for at undvige, hvor du så hopper ud og din ven løber hen mod dig, hvilket resulterer i jeres død.

 

Om han leaver i den tro, at han vil slippe for en straf, kan jeg heller ikke følge. Der er intet staff online, så hvordan skulle han få en straf? Der gik som det fremgår på dit screenshot to minutter, det er ikke til at vide om han gik fordi, at der var for lidt spillere på og ikke skete noget, eller en helt tredje grund.

 

Hvis jeg havde fået denne case in-game, ville jeg blot have teleporteret jer tilbage og returned jeres våben osv. og lade jer fortsætte politijagten. Han ville i hvert fald ikke få en højere straf end et carban, hvis han overhovedet havde fået det.

 

På ovennævnte  grundlag lukker jeg din ban-request.

 

PS. Det er forresten et forkert SteamID.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.