Hop til indhold
Stavox

[Solved] Fail RP


Recommended Posts

Dit ingame navn: Powered by ebola in africa 
Staff ingame navn: Thomads
Dit SteamID: STEAM_0:1:181167136
Staff SteamID: STEAM_0:0:63243162
Forklar situationen: Vi var efter "Thomads og morten" de kørte i den forkerte side hvilket ikke er lovligt, Thomads vælger at lave failrp så han tager min ven op i luften for at Slippe fra bøden.

BEVIS: http://plays.tv/video/5981d521b5ec2fbdf6/check-out-my-video-

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af DetBareMads

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg beklager meget, men jeg var i bad imens mine venner kom på besøg, og herefter spillede min ven i mit udvidende på serveren.

Det kan Morten også bekræfte, og de andre som mødte mig på serveren,  idet min ven havde brugt mic. 

Men det er min fejl, idet jeg havde ladet min computer stå åbent, og ikke havde regnet med, at de ville bruge den. 

 

Det beklager jeg. 

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutes ago, Powered By Ebola in Africa said:

Det ændre stadig ikke situation.

Måske, måske ikke. Men det er min forklaring, mere kan / har jeg ikke at sige, udover jeg ikke har misbrugt mine rettigheder før, så at misbruge dem foran dig, som optager, ikke virker oprigtigt. 

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutes ago, Powered By Ebola in Africa said:

Det er min ven der optager jeg blev bedt om at smække det på forum

Nå okay, det ændrer vel ikke på situationen. Jeg bruger også altid min mic, hvilket jeg ikke gjorde i klippet.. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, vil lige skrive historien set fra min side af.

Thomads ven havde sat sin ind i min politibil, hvorefter jeg ville give ham et politi-ridealong.

Der var en civil, som fortalte os at han blev raided ved villaerne og jeg kørte derfor kode 3 ud mod villaerne - sammen med Thomads ven. Vi har blink på og kører derfor hurtigere end normalt, hvilket også resulterede i at vi kørte ind i skiltet, som set på videoen. Jeg kunne godt have kommet til at køre over i den anden vejbane i et sving grundet den høje hastighed, hvilket jeg selvfølgelig beklager - men dette mener jeg ikke en grund til at stoppe mig, når jeg er på vej til en hastesag.

Official (som har anmeldt dette), vælger at eftersætte mig som også er igang med en eftersættelse og jeg nægter først at stoppe. Derefter kører han ind i min bil og forsinker mig endnu mere. Jeg vælger at stoppe hans bil, så jeg kan komme ud til villaerne først og tage den med ham senere. Han vælger så at give mig en bøde, hvorefter jeg giver ham en bøde for at køre ind i mig også. 

Derefter hopper Thomads' ven ud af bilen og tager fat i ham og løfter ham rundt. Dette er IKKE for at undgå nogen bøde, som skrevet af Ebola, da jeg allerede havde afvist bøden på dette tidspunkt (hvilket måske kan ses i logs?).

 

Jeg kan godt se, at jeg måske skulle have reageret anderledes da han forsøgte at stoppe mig, men dette ændrer ikke på, at det ikke var Thomads som løftede ham rundt. 

Var det dumt at Thomads lod sin computer stå åben i GMod og at hans ven spillede? Ja, men det var en fejl og er sikker på at det ikke sker igen!

 

Håber at dette kan kaste lidt lys på den trælse situation.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tænker Thomads har lært af den fejl, og tænker det aldrig, som i aldrig kommer til at ske igen. Dette er en ting som bare ikke må ske, men gjorde så alligevel. Jeg vil personligt tage fat i Thomads omkring dette, og sige hvad det har af konsekvenser hvis det sker igen. Dog tror jeg ikke rigtigt jeg kan gøre mere her, da Thomads har taget alt skyld, og er rigtig ked af det hele.

 

Derfor vælger jeg er lukke klagen her. Hvis du har andet at tilføje til klagen, eller bare en sidste kommentar, så skriv til mig i en PM her på forum

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.