Hop til indhold
Stavox

Autogunshop V5


Zenoxxi

Recommended Posts

Hej Stavox Medlemmer. 

 

Jeg vil gerne dele en af mine første gode autogunshops

Navn: Autogunshop_v5

OBS: Denne gunshop "Kan" indholde fejl.

 

Her er den på pastebin hvis nogle heller vil have det: http://pastebin.com/XdSQUkJv

 

Jeg laver det her fordi jeg keder mig, på grund af jeg er igang med at backup alt mit data på min Extern Harddisk (500GB)

 

 

HINT: Du kan ændre våben + Priser ved at kigge på linje 51 og 57 Der hvor der står P1 og N1 det står for Pris1 og Nummer1 =

P1 passer til N1

 

Guide til wire af Autogunshop:

1. Find Expression 2 under wire  på knappen Q (Øverst i højre hjørne)

2. Kopier hele koden og sæt den ind når du højreklikker med  Expression 2

3. Tryk "Save as" oppe i højre hjørne af chippen. 

4. Sæt chippen et sted.

5. Find EGP V3 og sæt den, det er skærmen til e2'en. 

6. Du skal nu sætte 4 Ranger og 4 User (Kan også findes under Wire - Se nummer 1) 

7. Du skal nu gå ind under Wire igen, og finde/søge efter Wire advanced 

8. Kig på E2'en og wire EGP:wirelink ved at klikke venstre klik 1 gang og derefter kig hen på skærmen og klik venstreklik 2 gange, du skal wire den sammen med skærmen "EGP V3" - Derefter skal du også wire User:entity til Skærmen. 

8. Derefter skal du wire R1,R2,R3,R4,RE1,RE2,RE3,RE4 til Rangeren, HUSK at du skal sætte rettetegn ved entity+ENTID(Under ranger) Den tredje nederste. 

9. Det samme skal du gøre med Useren, Wire U1 U2 U3 og U4, du skal bare kigge på Useren først, denne gang. 

10. Valgfrit Trin (Du kan sætte en knap (Button) fra Wire, og wire den sammen med e2'en - Fra e2 til Button Out. 

(Dette vil gøre sådan at når du klikker på knappen, vil den være lukket, og der vil ikke være mulighed for at du eller andre kan købe fra skærmen)

 

Kom gerne med Feedback.

Håber i kan lide det. Jeg har brugt cirka 30 minutter på at skrive det der, da jeg ikke kan være inde i spillet, og det er skåret så meget ud i pap. xD

 

 

Code: 

@name AutoGunshop v5 by CasperDK
@inputs EGP:wirelink User:entity R1 R2 R3 R4 Button [RE1,RE2,RE3,RE4]:entity
@outputs U1 U2 U3 U4 
@persist P1 P2 P3 P4 [N1,N2,N3,N4]:string
@trigger all

interval(500)

if (first()){
 function number wirelink:egpButton(Idx:number,Ply:entity,TopLeft:number)
{
   TL = This:egpPos(Idx) - This:egpSize(Idx) / 2 * (TopLeft ? 0 : 1)
    BR = This:egpPos(Idx) + This:egpSize(Idx) / (TopLeft ? 1 : 2)
    Cur = This:egpCursor(Ply)
    return inrange(Cur, TL, BR)
}
}
if(~User & User & EGP:egpButton( 2, User, 2 )&R1!=0)
{moneyRequest(User, P1, N1)}

if(~User & User & EGP:egpButton( 3, User, 3 )&R2!=0)
{moneyRequest(User, P2, N2)}

if(~User & User & EGP:egpButton( 4, User, 4 )&R3!=0)
{moneyRequest(User, P3, N3)}

if(~User & User & EGP:egpButton( 5, User, 5 )&R4!=0)
{moneyRequest(User, P4, N4)}
 
if(R1>0){
EGP:egpColor(2,vec(0,255,0))
}else{
EGP:egpColor(2,vec(255,0,0))}

if(R2>0){
EGP:egpColor(3,vec(0,255,0))
}else{
EGP:egpColor(3,vec(255,0,0))}

if(R3>0){
EGP:egpColor(4,vec(0,255,0))
}else{
EGP:egpColor(4,vec(255,0,0))}

if(R4>0){
EGP:egpColor(5,vec(0,255,0))
}else{
EGP:egpColor(5,vec(255,0,0))}

if (changed(EGP) & EGP | changed(Button) | Button){
    #Vaabenes Priser
    P1 = 1100
    P2 = 1550
    P3 = 900
    P4 = 750
    
    #Vaabenets Navne
    N1 = "AK47" 
    N2 = "M14"
    N3 = "KS-23"
    N4 = "Deagle"


if(Button==1){
    EGP:egpClear()
    EGP:egpText(19,"LUKKET",vec2(150,200))
    EGP:egpColor(19,vec(255,0,0))
    EGP:egpSize(19,70)
    
    EGP:egpText(20,"Vent Venligst",vec2(125,275))
    EGP:egpColor(20,vec(100,100,0))
    EGP:egpSize(20,50)
    
    EGP:egpText(21,"Opfyldning igang!",vec2(100,325))
    EGP:egpColor(21,vec(0,255,0))
    EGP:egpSize(21,45)
}elseif(Button==0){
    
    EGP:egpClear()
    
    EGP:egpDrawTopLeft(1)
    
    EGP:egpBox(1,vec2(0,0),vec2(525,525))
    EGP:egpColor(1,vec(255,165,0))
    EGP:egpMaterial(1,"gui/gradient")
    
    EGP:egpRoundedBox(2,vec2(50,120),vec2(400,75))
    EGP:egpRoundedBox(3,vec2(50,220),vec2(400,75))
    EGP:egpRoundedBox(4,vec2(50,320),vec2(400,75))
    EGP:egpRoundedBox(5,vec2(50,420),vec2(400,75))
    
    EGP:egpText(6,"Maxfire Autogunshop",vec2(250,0))
    EGP:egpSize(6,50)
    EGP:egpColor(6,vec(0,0,0))
    EGP:egpAlign(6,1)
    
    EGP:egpBox(7,vec2(0,60),vec2(575,20))
    EGP:egpColor(7,vec(150,0,0))
    
    EGP:egpText(8,N1,vec2(55,130))
    EGP:egpSize(8,50)
    EGP:egpColor(8,vec(0,0,0))
    
    EGP:egpText(9,N2,vec2(55,230))
    EGP:egpSize(9,50)
    EGP:egpColor(9,vec(0,0,0))
    
    EGP:egpText(10,N3,vec2(55,330))
    EGP:egpSize(10,50)
    EGP:egpColor(10,vec(0,0,0))
    
    EGP:egpText(11,N4,vec2(55,430))
    EGP:egpSize(11,50)
    EGP:egpColor(11,vec(0,0,0))
    
    EGP:egpText(12,P1+" Kr.",vec2(280,135))
    EGP:egpSize(12,40)

    EGP:egpText(13,P2+" Kr.",vec2(280,235))
    EGP:egpSize(13,40)
    
    EGP:egpText(14,P3+" Kr.",vec2(280,335))
    EGP:egpSize(14,40)
    
    EGP:egpText(15,P4+" Kr.",vec2(280,435))
    EGP:egpSize(15,40)
    EGP:egpColor(2,vec(0,255,0))
    
}
}

if(moneyClk(N1)){U1 = 1 timer("T",0) timer("Y",1000)}
if(moneyClk(N2)){U2 = 1 timer("T",0) timer("Y",1000)}
if(moneyClk(N3)){U3 = 1 timer("T",0) timer("Y",1000)}
if(moneyClk(N4)){U4 = 1 timer("T",0) timer("Y",1000)}

if (clk("T")){
U1 = 0
U2 = 0
U3 = 0
U4 = 0   
    
}


    

if (clk("Y")){
 if(R1>0){
EGP:egpColor(2,vec(0,255,0))
}else{
EGP:egpColor(2,vec(255,0,0))}

if(R2>0){
EGP:egpColor(3,vec(0,255,0))
}else{
EGP:egpColor(3,vec(255,0,0))}

if(R3>0){
EGP:egpColor(4,vec(0,255,0))
}else{
EGP:egpColor(4,vec(255,0,0))}

if(R4>0){
EGP:egpColor(5,vec(0,255,0))
}else{
EGP:egpColor(5,vec(255,0,0))}

}


if(RE1:shipmentAmount()>0){
    EGP:egpText(30,RE1:shipmentAmount()+" tilbage",vec2(280,165))
    EGP:egpSize(30,30)
}
elseif(RE1:shipmentAmount()==0)
{
    EGP:egpText(30,"Udsolgt",vec2(280,165))
    EGP:egpSize(30,30)
}

if(RE2:shipmentAmount()>0){
    EGP:egpText(31,RE2:shipmentAmount()+" Tilbage",vec2(280,265))
    EGP:egpSize(31,30)
}
elseif(RE2:shipmentAmount()==0){
    EGP:egpText(31,"Udsolgt",vec2(280,265))
    EGP:egpSize(31,30)
}

if(RE3:shipmentAmount()>0){
    EGP:egpText(32,RE3:shipmentAmount()+" Tilbage",vec2(280,365))
    EGP:egpSize(32,30)
}
elseif(RE3:shipmentAmount()==0){
    EGP:egpText(32,"Udsolgt",vec2(280,365))
    EGP:egpSize(32,30)
}

if(RE4:shipmentAmount()>0){
    EGP:egpText(33,RE4:shipmentAmount()+" Tilbage",vec2(280,465))
    EGP:egpSize(33,30)
}
elseif(RE4:shipmentAmount()==0){
    EGP:egpText(33,"Udsolgt",vec2(280,465))
    EGP:egpSize(33,30)
}

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 hours ago, MagnusBD said:

Det er dejligt du tænker på alle også dem der ikke ved hvordan man sætter det op og giver en god og nem guide 

Jeg gider bare ikke at sælge den mere, jeg skal give en lang og forklarende guide til hver person jeg sælger den til næsten, på grund af at de ikke er mester i e2 og wire osv.

Så jeg har bare valgt at lave en lang god og nem at forstå forklaring istedet

Link til kommentar
Del på andre sites

On 20/2/2016 at 03:55, CasperDK - Stavox.com said:

Her er en video, den er ikke så god kvalitet men håber du kan leve med det.

 

Det skide dejligt med en video, til en anden gang. Please gør det lidt langsommere, og snak om det du gør. Kan ikke helt følge med. ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.