Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban Request - Zon


Zon

Recommended Posts

______________________________
SteamID: STEAM_0:1:37942582

 

Hvorfor skal du unbannes: 

Først vil jeg gerne undskylde for mine totalt uacceptable handlinger.

 

Grunden til at jeg syntes at jeg skal unbannes er fordi at jeg ikke vidste at det var et forsøg på at crashe serveren at købe mange weed seeds (nu hvor jeg sidder her med permaban kan jeg godt se det) jeg gjorde det egentlig bare fordi at jeg havde det sjovt og jeg tænkte ikke lige over at hvis man spawnede mange kunne man godt risikere at crashe sereven. Udover det har jeg også brugt en del tid en på stavox, faktisk bruger jeg stortset alt min fritid herinde og ville være rigtig ked af det hvis jeg fik frataget min mulighed for at spille herinde da jeg rigtig godt kan lide både communitiet og alle de mennesker som spiller herinde. Men alt i alt kan jeg godt se at det nok ikke var det smartest jeg lavede og at jeg skulle have tænkt mig en smule mere om inden jeg gjorde det, men jeg lover at dette aldrig vil komme til at ske igen! Håber i ville tænke over det ting jeg har nævnt i min unbanrequest og at i vil genoverveje hvorvidt jeg skal have permaban eller om jeg kan få det nedsat det eller fjernet det helt. 

PS. der stor ikke i reglerene at man ikke må købe for mange weed seeds og bare lade dem ligge.

 

Mange hilsner Zon.
______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:37942582

Grund: Forsøg på at crash serveren

Navn: Zon

AdminID: STEAM_0:1:51576777 - 22xgaming [senioradmin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 01-08-17 14:49


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Greenberg

Link til kommentar
Del på andre sites

Først køber du en masse seeds ved gunshoppen og jeg siger at det skal fjernes nu , men efter 7 min spørger ZeNoxXi mig om jeg har haft fat i dig og svaret er ja. 

Da du fortsætter efter jeg sage at det skulle stoppes nu ser jeg ingen grund til at du skal unbannes.

Link til kommentar
Del på andre sites

Først ville jeg gerne sige undskyld på at jeg ikke lyttede til dig.

Da du først havde fat i mig viste jeg godt at jeg skulle stoppe.

Men som den idiot jeg nogen gange kan være så lyttede jeg ikke og det var dumt af mig.

Men jeg ville gerne undskylle engang mere og det kommer ikke til at ske igen.

jeg ville bare blive lidt ked af det vis jeg ikke bliver unbanned, men det er jo op til dig og Greenberg ikke?.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.