Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mekaniker ide :3


Abi

Recommended Posts

Det kan godt være at jeg ikke har været her i langtid (HAR DOG SPILLET EN MASSE DRP) så synes jeg at det er træls når i er de eneste der KAN lave et mekaniker job

 

Mekaniker burde ikke være VIP da det er træls som politi at kære den i pd hvilket ik er politiets job men mekanikerens og der er aldrig nogle mekaniker (ville gerne ska bare tjene nogle penge så) I VED HVAD JEG MENER

20170722_212644.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvorfor? Dette ligger i at VIP har noget specielt at give sig til? Ja politi kommer ikke køre biler der ned men hvad så, det er ko ikke ligesådan som irl.

 

Der ligger en grund i hvorfor det hedder Dark rp? Jeg synes det vil være dårligt.

 

- rep

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg syns ikke at man skal gøre jobbet til et non vip job.

Men derimod kunne det være fedt hvis jobbet var lavet ligesom lægerne. Hvis der er mere end en mekaniker skulle politiet ikke kunne tage bilerne og køre dem til PD, det skulle være mekanikerens job at få hentet bilen og få bragt den til PD og samtidig få nogle penge når personen betaler sin bil ud.

For i bund og grund har mekanikerne ikke rigtigt noget lave andet end at fylde lidt brændstof på bilerne der sjældent løber tør og fikse deres dæk..

Så er jeg sikker på at mekaniker jobbet vil blive brugt meget mere og samtidig skabe mere RP.

 

-Chuck

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Chuck Norris skrev:

Jeg syns ikke at man skal gøre jobbet til et non vip job.

Men derimod kunne det være fedt hvis jobbet var lavet ligesom lægerne. Hvis der er mere end en mekaniker skulle politiet ikke kunne tage bilerne og køre dem til PD, det skulle være mekanikerens job at få hentet bilen og få bragt den til PD og samtidig få nogle penge når personen betaler sin bil ud.

For i bund og grund har mekanikerne ikke rigtigt noget lave andet end at fylde lidt brændstof på bilerne der sjældent løber tør og fikse deres dæk..

Så er jeg sikker på at mekaniker jobbet vil blive brugt meget mere og samtidig skabe mere RP.

 

-Chuck

Er enig Med Chuck og rigtig god idé. 

-Fisk

Link til kommentar
Del på andre sites

On 31/7/2017 at 16:33, Chuck Norris said:

Jeg syns ikke at man skal gøre jobbet til et non vip job.

Men derimod kunne det være fedt hvis jobbet var lavet ligesom lægerne. Hvis der er mere end en mekaniker skulle politiet ikke kunne tage bilerne og køre dem til PD, det skulle være mekanikerens job at få hentet bilen og få bragt den til PD og samtidig få nogle penge når personen betaler sin bil ud.

For i bund og grund har mekanikerne ikke rigtigt noget lave andet end at fylde lidt brændstof på bilerne der sjældent løber tør og fikse deres dæk..

Så er jeg sikker på at mekaniker jobbet vil blive brugt meget mere og samtidig skabe mere RP.

 

-Chuck

Har tænkt på præcis det samme for jeg elsker mekanikker jobbet og det bliver slet ikke efterspurgt nok.

 

Men jeg synes stadig politiet skal kunne konfiskere bilen i 10-20 sekunder så de fx kan køre den ind til siden.

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutes ago, Marcus said:

Har tænkt på præcis det samme for jeg elsker mekanikker jobbet og det bliver slet ikke efterspurgt nok.

 

Men jeg synes stadig politiet skal kunne konfiskere bilen i 10-20 sekunder så de fx kan køre den ind til siden.

Der har jeg det så lige omvendt :)

Jeg har det sådan at enden så kan de, ellers så kan de ikke :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.