Hop til indhold
Stavox

[Solved] Respekt


Zarpez

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Som jeg sagde til dig ingame, så har du "tilfældigvis" glemt at læse en af de vigtigste regler eller hvad? Så hvis du ikke vil kaldes dum så lad være med at vær det. Hvis du hørte efter, hvad jeg sagde til dig, så havde jeg ikke kaldt dig dum, men du ville af en eller anden grund ikke høre, hvad jeg siger til dig om at læse reglerne igen. Også skift din irreterende attitude, så når du meget længere i cases! Er helt sikker på, at der ikke er nogen staffs, som gider at høre på det. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Zarpez,

 

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at føre din klage videre, dog ser jeg helst, at der føres en dialog imellem dig og Greenberg fremfor, at jeg bare tager en afgørelse.

Hvis du er interesseret i ovennævnte, må du meget gerne svare tilbage på klagen.(y)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vælger at afslutte din staff-klager, da du på ingen måder deltager aktivt i klagen. Fremover vil jeg gerne bede dig om at holde dig underettet om din klage, hvis du skulle vælge at klage igen, da andet er spild af ressourcer.

 

Hvis du skulle se denne besked og har en kommentar, kan du skrive til mig over forummet. (y)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.