Hop til indhold
Stavox

[Solved] Chuck Norris random arrester


Recommended Posts

Steam ID: STEAM_0:1:129395271

Min ven kom og hentede mig i hans bil, og kørte ud foran politiet... Politiet jagter os gennem mappet og da vi når til vores base hoppe min ven ud og skyder dem, jeg sidder i bilen UDEN våben og ser på mens min ven dør... Jeg hopper ud og politi manden (chuck norris) tror jeg har våben og taser mig, jeg siger jeg ikke har våben, og uden at weapon checke mig, arrestere han mig i stedet. Jeg kalder admin i fængslet og siger det var random arrest, chuck norris kommer og siger at det ikke var random arrest... Jeg spørger om hvordan det IKKE kunne være random arrest, han siger at jeg kunne have hoppet ud på alle tidspunkter og overgivet mig, men nej... Det kan jeg ikke! Så have de kørt mig ned eller arresteret/skudt mig alligevel... Jeg skriver igen til en admin i håbet om at chuck norris ikke kommer igen, men det gør han, så jeg siger "fuck det er nedern, hvorfor kommer du?" Fordi jeg ville snakke med en anden, men han siger så igen "Det var ikke random arrest, du kunne bare have hoppet ud af bilen på et andet tidspunkt!" så sagde jeg "Det kan godt være, men hvis jeg havde gjordt havde i kørt mig ned ved et uheld og det gider jeg jo ikke! Så jeg hoppede ud ved basen og sagde at jeg ingen våben havde... MEN du tasede og arrestede mig alligevel! WTF" Han smuttede igen og tilkaldte igen en admin, og håbede på at han ikke kom igen, det gjorde han, han sagde "hvis du kalder igen giver jeg dig ban" og skrev "!xban" i chatten, jeg sagde "fuck du er nedern" og så blev jeg bannet i to dage...

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af DetBareMads

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Quake.

 

Jeg fortæller dig at du har massere af mulighededer for at hoppe ud af bilen uden du vil komme til skade feks. I byen hvor vi startede med at sætte blink og sirene på.

Du vælger så ikke at hoppe ud af bilen og er derved med i en kriminel handling, du bliver så ved med at benægte som du også skriver i din klage, og jeg bliver ved med at fortælle dig op til flere gange at du har haft rig mulighed for at hoppe ud af bilen.

Da du så har kaldt staff 2 gange og har fået samme forklaring hver gang vælger du så at kalde 3 gang hvor jeg fortæller dig det samme, der siger jeg så til dig at hvis du kalder staff en gang mere for du ban i en dag.

Du skriver godt nok at jeg skriver !xban inden du begynder at snakke grimt til mig og det er ikke helt korrekt. Jeg ville faktisk give dig en chance for at tale pænt og tage din straf i PD jail og så bare køre RP videre, men du vælger i stedet for at blive ved med at snakke grimt til mig så som - Fuck dig - hvor er du klam man osv.

Jeg vælger så at banne dig i 2 dage for at snakke grimt til staff.

Det kan godt være at du bliver sur eller føler dig uretfærdigt behandlet, men derfor skal du stadig snakke pænt og det gælder ikke kun dig, men alle på serveren.

 

-Chuck Norris.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Selve situationen er ikke RDA. Eftersom du sidder i bilen, og du det vi kalder medskyldig. Om du så ikke har gjort noget eller ej, så har du stadig været en del af det, som gør at du også kan arrestet for det.  Når det så kommer til banned, er det fint du er frustreret over det hele, men det hjælper altså ikke at kalde flere og flere gange, når du har fået at vide at det ikke var RDA. De 2 dages man er fra min side en fin løsning, da du i dette tilfælde skulle have noget tid til at slappe af. Derfor vælger jeg at lukke den her.

 

Hvis du har andet at sige, eller bare en sidste kommentar, så skriv til mig i en PM her på forum. Tak

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.