Hop til indhold
Stavox

[Solved] Bus Driver | JOBS


Martin Holm

Recommended Posts

Jeg har set dette forslag har været oppe før, men jeg kan ikke se det er addet :( så vil kæmpe for det nu!

Jeg synes at Bus Driver, jobbet kunne være overdrevet fedt! og ved mange også gerne vil have det addet!

De fleste mennesker på Stavox, har vel en bankkonto, på den bankkonto kan man købe en automat for 500,-

Men det jeg mener med det hele er at så kunne man lave noget indbygget når man spawner bussen, med at man kun kan komme ind ved at betale fx. 50,-

bussen skal selvfølgelig være customised så men, med min ærlige mening så synes jeg i skal lave en selv lavet bus.

 

Jeg ville ønske dette forslag ville komme til at ske! Er tit blevet skuffet over jeg ikke kunne blive det, og det fik mig til at joine en ny server for at være bus driver, håber dette tænkes over og mit forslag måske bliver opfyldt!

MVH. Martin Holm

 

Steam: Martin Holm | The Real Dragon

Email: [email protected]

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det ville være fantastisk at få det job ind, især for dem der ikke har specielt mange penge. Så kunne man tage bussen hvoraf der så ville være specielle ruter som de kørte? Altså fx de stopper ved: Hospital, Villaerne, Tankstationen, Gamlecar-dealer, osv.

+1!

Link til kommentar
Del på andre sites

@SimoNe, En bus driver, fører jo en rute, dvs. at de stopper forskellige stedder, som du selv siger. Hvis en bus driver bare kører folk rundt (som taxa driver) så er det ligesom taxa driver jobbet, synes der mangler et job som kan fragte mange mennesker rundt af gangen :D.

Tak for din feedback

-Martin Holm

Link til kommentar
Del på andre sites

+1 For din gode idé med at man skal betale for at komme ind og generelt en god idé med en customized bus!.

Men jeg syntes også at man så skal kunne tilføje nogle e2 extensions så man kan wire dørene sammen med en e2 så man feks. Kan betale på skiltet og så åbner dørene ;).

 

-RedPanda

Link til kommentar
Del på andre sites

23 hours ago, SimoNe said:

Den er epic Metro, men findes der ikke en skolebus eller sådan noget? ;)

Det gør der, men tænker at EvoCity nok hellere skal have en bybus/rutebus.

 

10 hours ago, Screwyounoob25 said:

hvad med den her gutter http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=385180265

 

har set den på andre server og der skal du bare bruge en mus tast til at open døren og der er stop knap i bussen til hvis filk vil af et helt bestem sted

Den der bus er af meget lav kvalitet, og den kører heller ikke særlig godt. Men det er rart at den har en stop-knap.

Link til kommentar
Del på andre sites

Bussen er blevet tilføjet med tilhørende buschauffør-job.

Vi vil løbende arbejde på fordele til bussen bl.a. fast pris for at køre med, lys samt et bedre skin til bussen.

Jeg lader denne tråd stå åben så I kan komme med feedback og andre forslag til forbedring af busjobbet.

Link til kommentar
Del på andre sites

On 2/3/2016 at 00:48, DyNATO said:

Bussen er blevet tilføjet med tilhørende buschauffør-job.

Vi vil løbende arbejde på fordele til bussen bl.a. fast pris for at køre med, lys samt et bedre skin til bussen.

Jeg lader denne tråd stå åben så I kan komme med feedback og andre forslag til forbedring af busjobbet.

cool

Link til kommentar
Del på andre sites

Politiet kan nu åbne dørene med battering ram. Bussen kan ikke længere betjenes af andre end føreren selv.

 Det næste vil blive busbilletter. Hvis I har andre forslag der er relateret, så skriv endelig

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Døren bliver nu åbnet når buschaufføren låser bussen op. Billetpris kan sættes med !billetpris <pris>, og prisen bliver vist på fronten af bussen. Farveskiftet der skete på bussen når den blev repareret burde også være fixed.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.