Hop til indhold
Stavox

[Solved] Tabte for over 1 mil weed


Høje

Recommended Posts

Jeg stod og farmede weed fra kl 2 og lavede weed på 24 krukker.

Lige pludselig crashede serveren bare og jeg mistede for omkring 1 mil i weed.

Har desværre ingen Screenshots da jeg lagde mit weed i en sikker boks. 

Håber i vil hjælpe og tak.  

Mwh Anders (Høje)
 

Link til kommentar
20 minutes ago, Høje said:

Det behøver jeg ikke? Hvis man ville sætte sig ind i det ville det nok være, men det tænker jeg ikke lige jeg vil. Så ved ikke helt hvor jeg skulle det :) 

 

Pointen er at du som person skal kinne gøre det. Hvis du klager over Dynn ikke kan. Så gør det da selv.

Link til kommentar

Mit spil crasher ofte, jeg tror måske snart jeg har tabt over 100kg weed på det. Der er ikke meget andet at gøre, end at komme op på hesten igen og farme, det er ikke så svært.

Lavede 7mil alene her den anden dag, bare sælg noget oftere

Link til kommentar

Vito. Ja det er skam lidt træls, havde måske bare håbet på de kunne hjælpe. 

 

Guzern. Hvad er det du prøver at sige, jeg må gerne brokke mig over at serveren crasher, og behøver ikke kunne fixe det. Har på intet tidspunkt klaget over Dynn, så ved ikke lige hvor du får det fra. Hvis du ikke har mere at skrive må du meget gerne stoppe. :)

Link til kommentar

Crashes sker, og vi kan ikke altid forebygge dem. Det er selvfølgelig beklageligt, at du skulle miste noget du har arbejdet for, men vi kan ikke altid forhindre dem i at ske, desværre.

 

Vi opfordrer derfor også jer spillere til at tage jeres forbehold i form af f.eks billeder af jeres værdier (weed, penge osv.). Som regel er du stadig inde på serveren når den crasher, hvilket vil sige, at du har tid til at snappe et billede af din HUD-bar (liv, armor, penge og weed).

 

Nevertheless, god farming. (y)

Link til kommentar

Du kan jo også næste gang du laver weed, gør jeg når jeg ikke optager, tager jeg billeder af det weed jeg havde på det tidspunkt, og hvis du når at sælge det kan de billeder være lige meget, men du kan altså tag billeder af det, når du har fx - 1000 gram, og så efter det hvis nu du havde 5500, så har du fået taget billeder af de 5000 gram du have og kan få penge for dem. Og for at gør det bedre kan du også slå den klokke op som der er der inde på serveren.

 

Inder under din "tab" og indstillinger eller noget, på den måde kan de se tiden når serveren belv chasede, er ikke helt sikker menere at @Dynn kan se hvornår de forskellige chase sker.:trumpet:'

Sry fordi jeg staver lidt forkert ;)

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.