Hop til indhold
Stavox

[Solved] Hejmedig 300 sec jail uden grund


Nicklas_2

Recommended Posts


Dit ingame navn: Nicklas SAS
Staff ingame navn: Hejmeddig
Dit SteamID: STEAM_0:0:68816530
Staff SteamID: STEAM_0:0:64109941
Forklar situationen: jeg har taget en bil så kommer Hejmeddig som er betjent og tager siren på. så jeg begynder at kører ned til manden hvor man kan scrappe 
bilerne. så kommer jeg der ned og jeg er lige ved at scrappe bilen hvor hejmeddig tager fat i mig og hvor efter han jailer mig i 300 sec. der står ikke i reglerne at
man ikke må scrappe en stjålet bil når man har politiet efter sig.


 

bevis: kig på pm'ene 

20170727143115_1.jpg

20170727143110_1.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej som jeg også skrev til dig ingame så syntes jeg at det er urealistisk at man går op og scrapper en bil mens politet er efter en.

Jeg valgte så at give dig jail og ja jeg gav dig ikke særlig meget info men, på det tidspunkt tænkte jeg du ville kunne forstå det.

Du skrev så til mig hvor jeg skrev det samme som jeg sidder og skriver lige nu. (det er urealistisk). 
Og ja det står ikke i reglerne men, jeg valgte at bruge regl 1.2 (Det er et krav at gøre brug af sin sunde fornuft).

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey,

Jeg kan godt forstå, at du føler dig forvirret med hensyn til denne regel. Det er en af de uskrevne regler som lidt forventes, at det skulle give sig selv. Dog da det ikke har været en officiel regel, har der været adskillige misforståelser i forbindelse med dette - og det har skabt forvirring for spillere såvel som staff-medlemmer. 

 

Efter at du har bragt dette op, har vi valgt at løse det generelle problem med en ny tilføjelse til serveren, som vil sørge for at denne problemstilling umuligt kan forekomme. Jeg har ikke tænkt mig at uddybe tilføjelsen yderligere, da vi stadigvæk er i færd med at justere - derudover har jeg ikke en specifik dato for opdateringen.

 

Da du selv gerne vil lukke klagen, har jeg intet imod at følge din anvisning, da jeg føler, at trådene er blevet redt ud. 

 

Mange tak for din klage, den har været meget brugbar for os til at løse denne problemstilling.

Hvis du skulle have noget at tilføje eller en sidste kommentar, er du velkommen til at skrive til mig over Forummet, TeamSpeak-serveren eller In-game. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.