Hop til indhold
Stavox

[Solved] Unban Request - Akhi


Akhi

Recommended Posts

In-game navn: Akhi

Steam ID:  STEAM_0:1:108847888

Ban Reason: Proppushing på admins, og venner med permb

Hvem har banned dig?: AlexanderDKA

Hvorfor skal du unbannes: Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg er banned. Jeg var offline og så i dag når jeg logger ind er jeg banned. I kan checke logs og se at jeg var offline mens jeg blev banned. Og ja en af mine steam venner er perm banned på denne her server, men hvad har det med mig at gøre? Jeg spiller jo bare for at have det sjovt, jeg har ikke tænkt mig at bryde nogen regler. Jeg håber at vi kan fixe det her problem.

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

dig og din ven valgte at smide mig ned fra et skilt jeg stod på men jeres props. Jeg tog fat i din ven som så begyndte at tale virklig grimt og blev så permbanned. Så da jeg skulle til at tage fat i dig havde du leavet. Så snakkede jeg med jimboe om det også blev vi enig om at du også skulle bannes. Men de betyder ikke du skal forblive det

Link til kommentar
Del på andre sites

Desværre kan jeg ikke huske denne episode, men, var det mens jeg var mayor? Hmm... Er ikke sikker.

Men alligevel, jeg håber du kan give mig en ekstra chance på denne server.

 

EDIT: Min ven? Hvem er det? Jeg tror faktisk at du har fat i den forkerte person. Jeg spillede kun med min fætter igår som siger han ikke har snakket med nogen admins.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.