Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [Afslået] staff-ansøgning- Denlillekiwi


Denlillekiwi

Recommended Posts

------------------------------------------------------------

ingame navn: Denlillekiwi

steamID: STEAM_0:0:90526161

IRL fornavn: Kevin

alder: 12 år, ved godt det er lidt ung

har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity: det har jeg ikke

 

hvorfor skal du med på staff-teamet,  jeg skal med på staff-teamet, for jeg føgler at jeg kan gøre en forskel. Og jeg kan hjælpe folk med deres problemer. hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere: jeg er mere kvalificeret, fordi jeg holder mit hoved kold. får hørt hvad begge har sagt, vil bruge den lave tone. tænker over hvad de begge har sagt, og jeg elsker at hjælpe folk med deres problemer

har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX: jeg har ikke tidligere erfaring med det. men jeg har kendskab til det, kan ikke det hele, men kan lære det hurtig. men kan de fleste cormands, har også spillet har 654 timer på stavox, så jeg har lært meget på dem timer.

 

synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt, bruger du ofte den mic: jeg synes jeg er bedst til at mundtligt, men ikke den bedste til at skriftligt, men er ok. jeg bruger kun min mic til at snakke

 

mandag: 16:30- 21:15,   tirsdag 16:30-21:15,    onsdag 16:30-21:15,  torsdag 16:30-21:15,    frederag 15:00 -00:00,    lørdag 12:00-00:00,   søndag 9:30-21:30,

men om sommerferien, kan jeg    mandag 10:00-00:00,    tirsdag 10:00-00:00,    onsdag 10:00-00:00,   torsdag 10:00-00:00,     fredag 10:00-00:00,    lørdag 10:00-00:00,   søndag 10:00-00:00.

 

anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide:

tror der var det hele 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

-Neutral Rep

 

-Kort ansøgning

-Uoverskuelig

-Flabet ingame

-Umoden

-Barnlig

-Troller ingame

 

-Sjov til tider

-Dejlig men umoden når man snakker med ham

- Kunne meget nemt se dig som staff, hvis du retter op på tingene nedenfor og venter lidt tid, så spillerne kan få et andet synspunkt på dig.

 

konstruktiv kritik.

-Få fyldt mere på sin ansøgning og gå mere i dybden med forskellige ting, samt tyk skrift ved spørgsmålene fra Skabelonen.

-Skift din profil ingame, virk mere "voksen" i det frem for det du er nu.

Held og lykke.

 

//Guz

Link til kommentar
Del på andre sites

11 hours ago, Guzern said:

-Neutral Rep

 

-Kort ansøgning

-Uoverskuelig

-Flabet ingame

-Umoden

-Barnlig

-Troller ingame

 

-Sjov til tider

-Dejlig men umoden når man snakker med ham

- Kunne meget nemt se dig som staff, hvis du retter op på tingene nedenfor og venter lidt tid, så spillerne kan få et andet synspunkt på dig.

 

konstruktiv kritik.

-Få fyldt mere på sin ansøgning og gå mere i dybden med forskellige ting, samt tyk skrift ved spørgsmålene fra Skabelonen.

-Skift din profil ingame, virk mere "voksen" i det frem for det du er nu.

Held og lykke.

 

//Guz

jeg kan ikke se at jeg trollet, men tak for din hjælp 

 

11 hours ago, oZonix said:

-Rep

-Kort ansøgning

-Dårligt sat op

okay, prøver til næste gang at lave den beder

10 hours ago, JAKE卡斯帕 said:

Lidt for kort :D -

 

// HELD OG LYKKE M8

takker, skal nok lave den beder til næste gang

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.