Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage om SimoN TRP.


Defekted

Recommended Posts


Dit ingame navn: Infected
Staff ingame navn: SimoN TRP
Dit SteamID: STEAM_0:0:48776689 
Staff SteamID: STEAM_0:1:107797971
Forklar situationen: Jeg står og kigger ind i en base der starter med en meget smal gang. Simon kommer ind bag mig, og skriver Kidnap i advert. Han peger så en AK-47 på mig og siger jeg skal følge med. Han vender sig så om, og imens han er uopmærksom trækker jeg mit eget våben frem og fylder hans ryg op med bly. Det er alt fint indtil vidre, da jeg ingen regl har brudt, fordi han ikke kiggede på mig med våbnet. Problemet opstår bagefter at han teleporterer mig til ham, og returner hans egne våben bagefter. Jeg får så fat i Robay, som trækker mig op på et tag og vi begynder at diskutere situationen, hvorefter jeg siger at jeg hellere vil tage det op på forum.
Bevis: Jeg har desværre kun tekst fra konsol, da jeg ikke bruger Shadowplay, men jeg er igang med at downloade det. Robay burde også gerne kunne vidne til situationen, da det var ham der så det hele i konsol. Konsol skrift:
[Advert] SimoN TRP: kidnap
Infected killed SimoN TRP using fas2_ak47 
(Someone) brought You
SimoN TRP: !returnweps SimoN TRP 
(Someone) returned SimoN TRP's weapons. 
(irrelavant)VehicleType:prop_vehicle_jeep:
You to admins: Admin Abuse, hjælp?

- Hvis du har brug for serverlogs som bevis til din klage, er du velkommen til at PM en manager.
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vendte mig ikke om, da jeg havde set der stod en bag mig og vidste jeg ikke ville ha' nogen udvej. Jeg så også du trak en gun frem, så det ville være lidt mærkeligt hvis jeg kiggede væk. 

 

Jeg tager så sagen som jeg ville ha gjort med alle andre, returned deres våben og snakkede med personen som så i dette tilfælde var dig. Du vælger så ik at hører på mig og kalder med det samme på en anden admin med besked " Admin abuse, hjælp. "

Derfor nåede vi ikke at få snakkede særlig meget før du egentlig bare smed det her op.

Jeg ville ha været ekstremt glad hvis du faktisk gad og snakke med mig inden du bliver sur og kalder på en anden, da du måske ville kunne se min side af det.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, SimoNe said:

Jeg vendte mig ikke om, da jeg havde set der stod en bag mig og vidste jeg ikke ville ha' nogen udvej. Jeg så også du trak en gun frem, så det ville være lidt mærkeligt hvis jeg kiggede væk. 

 

Jeg tager så sagen som jeg ville ha gjort med alle andre, returned deres våben og snakkede med personen som så i dette tilfælde var dig. Du vælger så ik at hører på mig og kalder med det samme på en anden admin med besked " Admin abuse, hjælp. "

Derfor nåede vi ikke at få snakkede særlig meget før du egentlig bare smed det her op.

 

Hey, det lyder som om vi ikke har haft den samme opblevelse. Du var fuldt og fast igang med at belære mig om dit og dat, jeg syntes ikke det virkede relavant, da det var mig der dræbte dig, så det skulle have været meget nemt for dig at skyde mig i den tid det tager at tage mit våben frem. Jeg valgte derefter at kalde på en anden admin, da jeg følte mig truet og følte at du kunne finde på at gøre noget forhastet som jeg ikke fortjænte. Robay var enig i at hvis jeg var under gunpoint ville jeg ikke have tiden til at finde mit våben frem, sigte og skyde. Selvom jeg ikke har noget bevis for det, ud over Robat (igen) som vidne, kan jeg udtale mig om at jeg ikke mistede et eneste liv (HP) under hele konfrontationen.

Link til kommentar
Del på andre sites

1. Jeg er ked af vi ikke har haft samme "oplevelser" og tolkede tingene forskelligt.

2. Jeg banner dig ikke bare, jeg ved godt hvornår man skal en straf.

3. Robay er ikke dit vidne, men en der har hørt din side af historien.

 

Grunden til jeg ikke skyder dig, er fordi jeg gerne ville have dig tilbage i vores base, da jeg føler det er målet at tage en som gidsel i et kidnap. Jeg skyder ikke bare på folk hvis de tar en gun frem imens de er kidnappet, da jeg ved de ikke må gøre det grundet fearrp.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Infected said:

 

Hey, det lyder som om vi ikke har haft den samme opblevelse. Du var fuldt og fast igang med at belære mig om dit og dat, jeg syntes ikke det virkede relavant, da det var mig der dræbte dig, så det skulle have været meget nemt for dig at skyde mig i den tid det tager at tage mit våben frem. Jeg valgte derefter at kalde på en anden admin, da jeg følte mig truet og følte at du kunne finde på at gøre noget forhastet som jeg ikke fortjænte. Robay var enig i at hvis jeg var under gunpoint ville jeg ikke have tiden til at finde mit våben frem, sigte og skyde. Selvom jeg ikke har noget bevis for det, ud over Robat (igen) som vidne, kan jeg udtale mig om at jeg ikke mistede et eneste liv (HP) under hele konfrontationen.

Det passer med det der, at jeg kom og da jeg kom havde han ikke mistet et eneste hp.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, SimoNe said:

1. Jeg er ked af vi ikke har haft samme "oplevelser" og tolkede tingene forskelligt.

2. Jeg banner dig ikke bare, jeg ved godt hvornår man skal en straf.

3. Robay er ikke dit vidne, men en der har hørt din side af historien.

 

Grunden til jeg ikke skyder dig, er fordi jeg gerne ville have dig tilbage i vores base, da jeg føler det er målet at tage en som gidsel i et kidnap. Jeg skyder ikke bare på folk hvis de tar en gun frem imens de er kidnappet, da jeg ved de ikke må gøre det grundet fearrp.

 

Så hvis jeg tog et våben frem og begyndte at skyde efter dig ville du ikke reagere? Det tror jeg desværre ikke på.

 

Robay kan stadig virke som et vidne, da han stadig så mit HP og konsollen efter situationen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.