Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [Afslået] Staff Ansøgning - Paul S


Paul S

Recommended Posts

Velkommen til min "Staff-Ansøgning".

---------------------------------------------------------------

Ingame navn: 

Jeg hedder Paul S ingame.

 

Steam ID: 

ID: STEAM_0:1:29456090

LINK: http://steamcommunity.com/id/mortenbroendum/

 

IRL fornavn + Alder:

Jeg hedder i virkeligheden Marcus Brøndum, og jeg er fjorten år (04-03/2003).

 

Har du tidligere erfaring med Adminstrative jobs i et spilcommunity?:

 

Minecraft: Som de fleste mennesker nok har, så har jeg også været en del af et Minecraft Staff team. (Server navn kan ikke huskes på nuværende tidspunkt) Det var en nogenlunde aktiv server, hvis man kan kalde den det. Der var nok 10 aktive brugere om dagen vil jeg skyde på. Ikke det helt store, men det kan vel tælde.

 

Counter Strike:Source: Jeg har engang været Moderator/Admin på en af Undeads prop-servere. Det her job, købte jeg mig til, men vil stadig mene, at jeg gjorde mig fortjent til ranken. Jeg nåede dog kun at have den i to måneder, inden Ejeren tog det fra mig, da jeg ikke gad og betale mere. Jeg har over 1000+ timer i CS:S.

 

Garry's Mod: Jeg var admin på en Garry's Mod server som hed "Oldschool RP". Her købte jeg mig også adgang til den såkaldte rank Moderator/Admin, her varede tiden dog lidt længere, den varede i to dage. Ejeren lukkede serveren ned, og mere hørte man ikke om det. Jeg har over 1100+ timer i GMOD.

 

- Det har været de oplevelser, som jeg primært kan huske. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Jeg skal være med i jeres staff-team pga. at jeg er klar til og gøre en forskel. Jeg vil gerne være med til at hjælpe folk, jeg elsker og hjælpe folk. Man får sådan en dejlig følelse i kroppen, når folk bliver glade, for ens hjælp.

Jeg mener samtidig også, at ingen af mine snart 800(785 timer, da den her ansøgning bliver lavet) timer, inde på Stavox har været spildt. Jeg har næsten 1200 (1173, da den her ansøgning bliver lavet) timer's Garry's Mod, og føler jeg vil dele min viden videre. Jeg er samtidig meget lærenem, og det vil være en stor fordel, når man skal bevæge sig ud på nye eventyre, som hvis det her skulle gå i opfyldelse.

Jeg syntes samtidig også at jeg har nogle af de kvaliteter, som der skal til for og kunne være staff, herinde på Stavox, en af kvaliteterne som jeg syntes er vigtig, er fx. at kunne holde ens hoved koldt, i pressede situationer. Her syntes jeg selv jeg er blevet rigtig god, men det kan bare være mig. Et andet er, og kunne håndtere Cases, jeg syntes selv jeg klare mig fint i cases, og holder den gode tone, men IGEN det kan bare være mig.

 

- Det er det jeg syntes, som skal gøre mig mere kvalificeret end andre ansøgere.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Jeg har næsten intet kendskab/erfaring med ULX, jeg kan !cb Bims, og de andre små commands. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Jeg syntes jeg er "virkelig" god til og formulere mig, både mundtligt men også skriftligt. Jeg bruger ALTID min mic, jeg bruger den da, den er meget mere nyttig, end og skulle sidde og skrive hele tiden. Jeg skriver dog hurtigt, men det er nemmest og sidde og snakke.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Det kommer an på hvilken uge jeg har, jeg spiller Elite inden for min sport (Håndbold), og går på en Eliteidrætsskole. Jeg tager min træning meget seriøst, men elsker samtidig at Game. Jeg vil typisk være til og se på serveren, ved en otte tiden, og frem til en 22:30 tiden. Nogen dage har jeg fri, og så vil den gå fra 15:15 - 22:00. 

I weekenderne, vil der typisk ligge en enkelt kamp, eller et et'dags stævne, men så vil jeg typisk komme til og spille om natten. Samtidig har jeg en fredag, som går til og spille Garry's Mod, og en Lørdag eller Søndag.

 

Mit skema vil nok nogenlunde se sådan her ud

 

Ferier:

 

Mandag - 10:00 - 03:00

Tirsdag - 10:00 - 03:00

Onsdag - 10:00 - 03:00

Torsdag - 10:00 - 03:00

Fredag - 10:00 - 03:00 

Lørdag - 10:00 - 03:00

Søndag - 10:00 - 03:00

 

- Der kan være familie arrangementer, ferier og måske en kamp (Håndbold) eller to. Dette er et udgangspunkt hvordan min ferie ser ud, jeg bruger delvist alt min tid foran min skærm, såå ;)

 

Hverdage og Weekender:

 

Mandag - 15:30 - 21:45

Tirsdag -  15:30 - 22:15

Onsdag -  14:15 - 16:00 // Træning // 19:45 - 21:45

Torsdag - 15:30 - 22:15

Fredag - 14:15 - 15:45 // Træning // 18:30 - 00:00+ (Kommer an på Lørdag)

Lørdag - MULIG KAMPDAG - Ellers 09:00 - 00:00+ (Kommer an på Søndag)

Søndag - MULIG KAMPDAG - Ellers 09:00 - 22:30 (Skoledag Mandag)

 

- Men igen, der kan familie arrangementer (Eller håndbold kampe, eksdee), det sker hos alle. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Der er ikke noget sådan særlig. Er der spørgsmål, må i meget gerne stille dem :)

 

- Min håndbold vil på intet tidspunkt, komme til og gå udeover mit humør osv. Jeg vil være lige så aktiv/glad, som jeg altid har været.

 

- Paul S out // Ses ingame?

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, Nicklasjensen said:

Neutral Rep

- Ik aktiv

- prøver at hjælpe folk

 

// Nicklas SAS

 

Mange tak for din mening.

 

Jeg mener dog jeg er aktiv, men det kunne hav noget og gøre med du måske spiller på Evo? :)

 

- Paul

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, JAKE卡斯帕 said:

Mener du har en ret stor staffehistorik som mig :) - så derfor giver jeg neutral anbefaling :D

 

Mange tak for din mening.

 

Hvor kan du se min straffehistorik, siden du er så sikker ? :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.