Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [Afslået] Staff Ansøgning - Eshes


Eshes

Recommended Posts

Ingame navn: Eshes

SteamID: STEAM_0:1:41937820

IRL Fornavn: Thomas 

Alder: 17

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

 

Jeg har eget op til flere Minecraft servere, og jeg har været admin på en del af dem. Jeg har også været admin inde på nogle enkelte Gmod servere, så jeg kan alle de rp regler som skal til, og har den erfaring som Admin, som man skal have, så jeg kan komme i gang med det samme. Jeg har også været admin inde på en Arma 3 Roleplay server.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

I skal vælge mig, fordi jeg har en del erfaring inden for Roleplay. Jeg synes at serveren har et meget godt staff team, og det lyder til at være et team, som jeg gerne vil være en del af. Jeg elsker at vejlede, og snakke med folk, så de får den bedst mulige oplevelse. På de andre Gmod servere jeg har været admin på, har jeg altid i de forskellige admin cases, lyttet til begge parter - da jeg synes at det er vigtigt at høre alles mening og side af sagen. Jeg har spillet 300+ timer på denne account, og omkring 1000 timer på en anden, hvor i hvert fald halvdelen af tiden, er rp.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Jeg har en del kendskab til ULX, da vi brugte det på de tidligere servere jeg var admin på. Jeg kan de fleste som denne server bruger, men er selvfølgelig åben for at prøve noget nyt, hvis det forekommer.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Ja, jeg synes selv at jeg er meget god til at formulere mig selv, og jeg har et meget modent dansk, synes jeg personligt. Jeg kan også snakke flydende Engelsk, da jeg kommer fra England, hvis dette skulle hænde. Jeg bruger for det meste min mic. Jeg bruger min mic når det er muligt, da det giver en bedre kommunikation, og en bedre forståelse. Jeg bruger min mikrofon, frem for at skrive, da for eksempel at problemer lettere kan løses, og hurtigere. En anden grund til at jeg vil bruge mikrofon frem for at skrive, er at det er mere professionelt, end bare at skrive til ens klient. Min formulering er ord synes jeg personligt er meget god, og vil i den sidste ende også virke mere professionelt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?

 

Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg er hjemme hver dag, da jeg har læseferie, og jeg står op omkring klokken 10, og spiller dagen ud til ca. klokken 02. Og hvis jeg ikke lige er på serveren, kan jeg altid kontaktes på TeamSpeak hurtigt. Men selvfølgelig hvis der er meget brug for hjælp, kan jeg altid være til rådighed, hurtigst muligt.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Ikke andet end at jeg klar på at tage udfordringen op, og er klar på at blive en del af teamet. Hvis i har nogle spørgsmål, er i velkommen til at skrive til mig

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.