Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [Afslået] Mod Ansøgning af Hjalte Slot


Beetle

Recommended Posts

Ingame navn: Hjalte Slot.

 

SteamID: STEAM_0:1:179702822

 

IRL fornavn: Hjalte Evnternavn: Slot Knudsen.

 

Alder: 14 år gammel.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeps jeg har både været Mod og Admin SuperAdmin HeadAdmin og Ejer og MEd-Ejer og Coder på mange Garrys`Mod Serveres, har også været Staff på en CS:GO server og en Minecraft server så jeg har styr på det der med at være staff.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi at jeg kan holde hovedet koldt i svære og presset situationer Fx. Så folk ikke bliver sure på hinanden eller råber og skriger og meget andet.Jeg elsker elsker elsker at hjælpe folk i svære situationer eller hvis du har et spørgsmål så vil jeg med mere en glæde svare på dem så godt jeg kan; Jeg er også mere kvalificeret Fordi at jeg har været Staff mange gange også på CSGO og Minecraft som jeg sagde så jeg har bare styr på det der med at være staff og hjælpe folk og udelukke folk fra serveren som ikke kan finde ud at at spille ordenlig RP.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeps det har jeg jeg har både meget kendskab og jeg har arbejdet med det mange gange før jeg kan Fx. lige nævne nogen Ulx Comands Ban BanID Slay Sslay Kick Spectate Jailtp Jail Freeze Gag Armor Hp Goto Bring Return Strip Teleport. Så jeg kan en hel masse Ulx Comands at arbejde med.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:  Jeps det gør jeg jeg er mega god til at formulere mig mundligt og skriftligt og kan også Engelsk, Tysk hvis der skulle komme nogen in fra et andet land fra servern så kan jeg tale med dem og hvis due ikke kan dansk så Perm Ban. Når ja jeg er mega godt til at formulere mig både mundligt og skriftligt som sagt og jeg bruger meget min mic men selvføgelig kun hvis der er grund til det.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: ja kan være på alle hverdage fra kl Ca. 14 eller 15 til halv 10 eller kl 10 og weekenden hele dagen og det samme med ferier og hellig dage osv.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej ikke lige Pt. som jeg husker 

 

Håber i kunne lide min ansøgning // Hjalte Slot vi ses In-Game 

Link til kommentar
Del på andre sites

On 23/7/2017 at 10:33, Hjalte Slot said:

Mod og Admin SuperAdmin HeadAdmin og Ejer og MEd-Ejer og Coder på mange Garrys`Mod Serveres,

 

Du skriver du har været coder på MANGE Garry's Mod servers - Kan du nævne et par, samt hvad du brugte dine kodeegenskaber på? Udover det så hvilket sprog brugte du?

Link til kommentar
Del på andre sites

9 hours ago, Glen Andersen said:

 

Du skriver du har været coder på MANGE Garry's Mod servers - Kan du nævne et par, samt hvad du brugte dine kodeegenskaber på? Udover det så hvilket sprog brugte du?

Codet ikke på den måde men hjælp ejeren med serveren osv.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Hjalte Slot skrev:

Codet ikke på den måde men hjælp ejeren med serveren osv.

Hvorfor skriver du så du har coded mange servere som noget af det første i din ansøgning? At kode og søge på scriptfodder er ikke det samme.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.