Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [Afslået] Staff-Ansøgning-Ziggy


BlaxyPlays

Recommended Posts

----------------------------
Ingame navn
Ziggy

SteamID: STEAM_0:1:128944298

IRL fornavn
Phet

Alder
12 Bliver 13 om 4 måneder - 04/10/2004

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?

Nej Dsv har jeg ikke men jeg var admin på en minecraft server hvis det hjælper
men har været med i mangen cases på andre server og har hørt og set hvordan de gør det

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

fordi jeg gerne vil prøve noget nyt og hjælpe andre spiller -
jeg vil selv sige at jeg er lidt god til at håndtere cases fx hvis nu Peter Rdm Morten og Morten nu siger at han gjord det 2 gange
så ville jeg nok spørg Peter om hvorfor han rdm og spørger Morten om han har nogen beviser hvis peter nu siger at han ikke gjord det
så vil jeg sige til morten at han skal vise mig beviser og hvis jeg ser peter skyder ham uden grund så vil jeg banne ham ikke perm banne

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
nej det har jeg ikke men kunne lære dem og skrive dem ned og være mere staff on duty så jeg kan lære at dem beder at kende

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
Ja jeg bruge often min mic men skriver ikke så meget anden end hvis jeg skal skrive (staff-til-dig brug /advert)

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
nu som jeg skal starte i en ny klasse så kender jeg ikke min ugeplaner
Mandag cirka 16:00 - 21:30
tirsdag Træning 18:00 - 21:30
onsdag 16:00 - 21:30
torsdag Træning 18:00 - 21:30
fredag 16:00 - 21:30
weekenden til kl 02:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
nogen gange crasher jeg men skal fixe min pc snart

----------------------------

hvis i svarer inden den her uge så kan jeg dsv ikke svarer tilbage skal på koloni

Mvh - Ziggy
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.