Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [Afslået] Flemming Den Lede - Staff Ansøgning


Flemming Den Lede

Recommended Posts

Ingame navn: Flemming Den Lede 

SteamID: STEAM_0:1:88777038 

IRL fornavn: Jonas Winther
Alder: 14


- Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, jeg har lidt erfaring som Staff. Jeg har været admin på en del af nogle af de største danske Minecraft server. Men ellers ikke Gmod som sådan.

 

- Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg vil gerne være en del af staff-teamet, fordi jeg gerne vil vise hvad jeg kan, og være med i et rigtig godt fælleskab og få nye venner, og selvfølgelig jeg kan reglerne først og fremmest. Jeg synes selv jeg er kvalificeret efter som, jeg er frisk på at prøve noget nyt og lære nogle nye mennesker at kende og selvfølgelig man kan stole på mig og jeg er god til at handle under press.

 

- Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: En lille smule, jeg har set en del videoer med det. Men aldrig selv leget med det. Jeg er altid klar på en udfordring.

 

- Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg det vil sige, jeg er ok skriftlig både dansk og engelsk, men jeg bruger min mic for det meste. 

 

- På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:


Mandag: 15:30-21:30    

Tirsdag: 15:30-21:30

Onsdag: 15:30-21:30

Torsdag: 15:30-21:30

Fredag: 14:30-01:00

Lørdag: 10:00-01:00 

Søndag:10:00-01:00

 

- Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
 Hvis jeg ikke er i skole eller på arbejde, så sidder jeg næsten altid foran skærmen. 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mvh Jonas / Flemming 
 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, ✪→_EA_←✪ -iwnl- skrev:

+rep

+kan reglerne

+flink

 

Tak din dejlige Henrik!????

På 23/7/2017 den 8:40 PM , Mangoen der, du' ve! skrev:

NEUTRALT REP

- Meget kort ansøgning

- Kan reglerne

- Ser dig dog ikke så tit.

 

Held og lykke,

 

Kasper Petersen.

Tak. Jeg ser ællers dig hele tiden men tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.