Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [Afslået] Staff ansøgning - Nettohunden


Nettohunden<3

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Nettohunden

 

SteamID: STEAM_0:1:80793568

 

IRL fornavn: Sebastian

 

Alder: 13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, jeg ejer lige nu en server der hedder NettoRP som ikke har nogle spillere så den lukker ned snart. Jeg har også været staff på 12 andre servere og dermed kender jeg meget til ULX. Jeg har set mange af Marcus' videoer og dermed har jeg forstået det meste af jeres staff system.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi at jeg har som sagt meget erfaring med ULX, jeg tænker mig om før jeg taler, holder hovedet koldt og elsker at hjælpe folk i (nød / har brug for hjælp)

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja som sagt ejer jeg en server som hedder NettoRP (spiller ikke på den) Men har også været staff på 12 andre servere som desværre er lukket ned.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg kan både finde ud af at stave, bruger min mic og jeg bruger min mic ordenligt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 13:45 - 21:30

Tirsdag: 15:15 - 21:30

Onsdag: 15:30 - 21:30

Torsdag: 13:30 - 21:30

Fredag: 15:30 - 23:15

Lørdag: 10:00 - 23:15

Søndag: 10:00 - 21:30

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej.

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.