Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [Afslået] Staff-ansøgning - MarkusXD


OnxY

Recommended Posts

Ingame navn:  MarkusXD

 

 

SteamID: STEAM_0:0:186362344

 

 

IRL fornavn:  Markus

 

 

Alder: 12 bliver 13 den. 8/10 

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  jeg har været på en mpde med Ejer på en minecraft server og jeg har været staff på sky-zerop.com :D så ja :D

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?  jeg vil til en vær tid hjælpe folk jeg synes og mine venner synes jeg er meget hjælpsom imod folk også dem jeg ikke kender og jeg har været staff før ;P

 

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg kan godt Engelsk og er god til sprogligt og jeg har godt styr på tingen! :D

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:jaaa lidt jeg har en papbror som er staff og har haft sin egen server så hvis jeg sku´få et problem så er han der og jeg har jo også været staff men det er nok 4-6 måneder siden 

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: ja! det synes jeg at jeg er :D det kan jeg, jeg kan ikke lade vær med at bruge min mic det er det man skal ellers er det svært ikke gøre 

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg har sommerferie og jeg kan ikke helt sige hvornår jeg kommer på men nok hver dag :D og ja i weekenden der kan jeg godt jeg kan nok spille 4-6 timer og dag :D men hver 2 weekenden skal jeg hjem til min far og der kan jeg ikke spille ;(

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: ja min papfar kan være mega sur så han kan godt tage nette og ja så kommer jeg ikke på den dag måske dagen efter er han okay og så er der net igen :D og jeg har også en hund der skal jeg også passe :D

 

tak fordi du læste din ansøgning H Markus 

undsykld vil lige sige at når vi kommer til hver dagen så kan jeg være dag ind til jeg skal spille ishockey det er om tirsdag, torsdag og i weekenden :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.