Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [Afslået] StaffAnsøgning-Larry


Reyn

Recommended Posts

Ingame navn: 

Michael Valgren (Før Larry)

 

SteamID: 

STEAM_0:0:131139038

 

IRL fornavn:

Lukas  

Alder: 

14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg har været staff på ”FusionRp” og ”PigeonRp”, jeg var ikke staff særlig længe på PigeonRp

da den lukkede ned.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Grunden til jeg gerne vil være en del af staff-teamet, er at jeg gerne vil hjælpe andre.  

Jeg er forholdsvist ny til serveren men jeg kender rimelig til regelsættet inde på serveren  

Nu har jeg kun 609 timer i Gmod men jeg har nok brugt omkring 100 inde på Stavox.

 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg synes kan det meste ulx (goto, bring, jail), jeg er meget lærenem også med ulx og

hvis der er noget som jeg virkelig brænder for så skal jeg nok lære det 

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg kan godt formulere mig skriftligt og mundtligt, jeg prøver at bruge min mic så tit som muligt.

men nogen gange hvis jeg bliver afbrudt (Hvis mine forældre siger noget) Så kan jeg godt finde på at 

forsætte min diskussion over chatten indtil mine forældre er gået igen

 

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Jeg har rimelig tidligt fri men jeg laver også lektier derhjemme så det skal også laves  

Mandag-Fredag kan jeg være på fra cirka 15:00 medmindre jeg har mange lektier for. 

Lørdag og søndag er jeg klar til at spille helt fra 09:00 til (Forskelligt) 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er stadig ikke helt sikker på mit nye skema efter sommerferien, men jeg kommer snart finde ud af det

 har du nogle spørgsmål så er du velkommen til at skrive nedenunder.

Tak fordi du læste min ansøgning -Michael Valgreen

Link til kommentar
Del på andre sites

Når man bruger en accepteret ansøgning som skabelon, bør man ændre SteamIDet til ens eget. 

Og lad nu vær' med at stjæle hele sætninger fra andres ansøgninger. Brug dem istedet som inspiration, hvis du virkelig er så uopfindsom - men lad være med bare at være dum.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Houston skrev:

Når man bruger en accepteret ansøgning som skabelon, bør man ændre SteamIDet til ens eget. 

Og lad nu vær' med at stjæle hele sætninger fra andres ansøgninger. Brug dem istedet som inspiration, hvis du virkelig er så uopfindsom - men lad være med bare at være dum.

Skrev selv ansøgningen brugte bare bimses opstilling mb

 

Link til kommentar
Del på andre sites

"Anden relevant information-" og "Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt-Sektionen" har begge elementer hvor du tydeligt har kopieret Bims' sætninger og erstattet enkle ord, så det gav mere mening for dig. 
Alt dette er foruden, at du formulerer dig 90% på samme måde som Bims. 

 

Jeg har ikke noget imod, at man er dårlig til at skrive ansøgninger og finder inspiraion. Men jeg har noget imod, at man ikke vil erkende det!

Link til kommentar
Del på andre sites

24 minutter siden, Houston skrev:

"Anden relevant information-" og "Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt-Sektionen" har begge elementer hvor du tydeligt har kopieret Bims' sætninger og erstattet enkle ord, så det gav mere mening for dig. 
Alt dette er foruden, at du formulerer dig 90% på samme måde som Bims. 

 

Jeg har ikke noget imod, at man er dårlig til at skrive ansøgninger og finder inspiraion. Men jeg har noget imod, at man ikke vil erkende det!

Indrømmer at jeg tog noget af bimses men jeg syntes det samme så.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.