Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [Afslået] Staff Andsøgning - Sebastian1234


L1ghtn1ng

Recommended Posts

Ingame navn: Sebastian1234
SteamID: STEAM_0:0:124664424
IRL fornavn: Sebastian
Alder: 11

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ikke så meget men kan hurtigt lære det fordi jeg er lærenem syntes jeg selv

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgerer Jeg skal være med i staff teamet fordi jeg tror jeg vil blive en god admin og har aldrig været admin på noget før

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:Ja jeg kan næsten alle jeres vigtige komandoer fx. !goto !bring !jail  !xban !tpjail !tp

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:Ja jeg bruger min mic meget hvis ikke spiller jeg ikke på en server hvor man kan snakke jeg er godt til at formulere mig skriftligt såvel som mundtligt

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: kan kun være på hver anden weekend

Mandag 15:40 - 21:00

Tirsdag 15:40 - 21:00

Onsdag 15:40 - 21:00

Torsdag 15:40 - 21:00

Fredag 15:40 - 22:00

Lørdag 10:00 - 22:00

Søndag 10:00 - 21:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide? Er ikke god til punktum og komma men ellers ikke mere at skrive

 

Håber i kunne lide min ansøgning :)

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Goddag Sebastian - tag ikke dette som hate men konstruktiv kritik-

 

"Hvorfor er du mere kvalificeret end andre?: Fordi jeg tror jeg ville være en god admin, har aldrig været admin før" 

 

Det er jo ikke noget der viser det gode frem i dig, prøv måske at skriv noget om hvorfor du synes du ville være god staff osv.

 

Du er ikke så gammel, det der self ikke så meget at gøre ved andet end at vente.

 

Din ansøgning er ikke så lang, prøv at fyld noget mere på og lav en tyk skrift til spørgsmålene, så det meget nemmere at overskue.

 

Held og lykke

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.