Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [Afslået] Staff-ansøgning MartinDF12


Martindf12

Recommended Posts

Ingame navn: MartinDF12

SteamID: STEAM_0:0:88888015

IRL fornavn: Martin

Alder: 16

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja har være admin inde på en anden server der hed Equinox hvor jeg gerne hjalp hvor der lige manglede både admin cases eller hvis vi skulle lave et eller andet os staff, så ja har meget arfaring inde for spil-community

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: fordi jeg er vendlig kender alle regler og er ikke en der explodere hvis der er en der kommer med en lille sviner jeg kan styre mig og tager case meget seriøst om det er venner, gang, staff hvem end det er, så f.eks hvis min ven kommer i en case sammen med mig og han "taber" så vil jeg ikke give ham 300 sek jail istedet for 600 sek bare fordi jeg kender ham så er ratfærdig og prøver mit bedste for at gøre tingene så alle parterner bliver glade.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja har erfaring inde fra Equinox men er ikke den bedste haj til det men alt kan læres og har et par venner som er gode til det så lære mere og mere om det fra den ene dag til den anden.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: jeg er godt nok ordblind men det er ikke sådan jeg ikke kan stave :P og ja ud fra det syntes jeg selv jeg formulere mig godt og hvis folk stadig ikke forstå er der jo ikke andet for at prøve på en anden måde, jeg bruger næsten altid mic fordi der er ikke noget ved at indblande alle andre på serveren over chat så hellere brug mic så andre ikke behøver tænke over det.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: har mulighed alle dage men skal dog på arbejde i tidsrummet 15:30- 18:30 men ellers kan jeg være på døgnet rundt skal godt nok afsted på efterskole men vil da gøre alt jeg kan for at være aktiv inde på serveren.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

jeg vil altid gøre mit bedste for at folk bliver glade jeg kan ikke lide at folk gør fra en case med sure miner selvom det er situationen engang imellem, vil altid holde den gode tone selvom det godt kan blive svært fordi man får ikke noget ud af at råbe og skrige eller svine folk til, tager ikke tingen så tungt hvis jeg får en sviner fra en eller anden person smiller måske lidt over det og går videre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.