Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [Afslået] Staff Ansøgning - Don Mathiasen


Don Mathiasen

Recommended Posts

Ingame navn: Don Mathiasen 
SteamIDSTEAM_0:0:51265352 
IRL fornavn: Mads
Alder: 19

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg var Head Admin på en gammel DarkRp server ved navn TheNakedGreenMan, hvorefter jeg så var med til at starte min egen server op som kom til at hedde WolfpackRp.  Det er så ved at være 3-4 år siden og jeg må afkende jeg blev en smule træt af Gmod. Så jeg og nogle venner startede så vores egen server på Arma 3 ved navn Dansk Life Studio hvor jeg var medejer i lidt over et år


Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg er en ældre fyr med en masse server håndtering på bagen 


Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ærlig talt nej, ved ikke hvad ULX er, alle de steder jeg har starter op har været i sammenhold med andre hvor de så har stået for at lave selve serveren, hvor min role så har været at holde orden på Forum, de andre "ansatte" hvis man skal beskrive det så var jeg den daglige driftleder 


Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger helst min mic, på den måde går det både hurtigere samt skulle der opstå nogle misforståelser er det nemt at rette ud, men skriftligt ville jeg vurdere mig selv som ligeså god  


På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg er tømrer til daglig, og har fri kl 16, så efter det. Og ellers gamer jeg en del i weekenden 


Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej ikke om sådan, jeg er en gammel gut som har prøvet lidt af det hele, jeg tager ikke så meget pis. Det er ikke altid en fordel, men sådan har jeg altid været. Jeg dømmer hårdt, men når så jeg også dømmer så dømmer jeg retfærdigt


På forhånd tak, Mads 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.