Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [Afslået] Staff-Ansøgning 0mar


🔥0mar🔥

Recommended Posts

Ingame navn: 0mar 

 

SteamID: STEAM_0:0:96049067

 

IRL fornavn: Emil (Smidt)

 

Alder: 13 (24/10 2003)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

 

Ja, jeg har været admin på AmazingRP, ChipmunkRP, CruelSwordRP, Galactico (en StarWars RP server) og en MillitaryRP der hed FeildFIghtRP.

For en uge siden var jeg admin på UnknownRP, men den er under opbygning og ret død, så derfor sagde jeg op.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Jeg har over 1000 timer i Gmod på to kontoer, men har kun spillet på Stavox med den her, det er jo imod reglerne at have alts på jeres server.

Jeg er rimelig rolig, jeg har spillet DarkRP i omkring 3 år nu, så jeg kan de fleste regler ud og ind. Jeg vil gerne joine staff-teamet, for at hjælpe.

Jeg kommer nogle gang ud i ventetid på op til 3min, det er rimelig lang tid, når man tænker på at hvert sekundt tæller før adminen kommer.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Ja, jeg har som sagt været admin på en del servere, så jeg kender rimelig meget til den slags.

Jeg kan næsten alle ulx commands. Plus jeg har et admin Config med binds som f.eks. bind "v" "ulx noclip" og bind "n" "ulx menu".

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Ja, jeg går på en skole der fokusere meget på de boglige fag, så selvom jeg kun skal i 8. Klasse, har vi haft examner lige siden 5.

Jeg klare mig godt i dansk, jeg fik f.eks. 7 i stil og 10 i mundligt dansk, jeg fik også 12 i mundlig engelsk og mattematik. (Lidt ok med humble bragging ik'? :D)

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Jeg har lavet et fint lille skema (det kan sagten ændres, f.eks. hvis jeg ikke lige føler for CS den dag, fortsætter jeg Gmod. Mit hold har valgfri pracc fra

kl 18). Som jeg nævnte før går min skole meget op i de boglige fag, ingen billedkunst eller hjemkunstskab, så vi har tidligt fri!

Mandag: 14.00-18.00 
Tirsdag: 14.00-18.00
Onsdag: 14.00-18.00
Torsdag: 14.00-18.00
Fredag: 14.00-(til jeg går i seng)
Lørdag: (fra jeg står op)-(til jeg går i seng)
Søndag: (fra jeg står op)-18.00
Ferier: Der køre jeg fultid Gmod

 

Note: Jeg spiller meget CS:GO hvor jeg er en Legendary Eagle Master (LEM), så jeg stopper nok sådan kl 18 og går ind og spiller nogle
kampe med holdet.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Ja, som i nok kan se i logs er jeg ikke helt clean, jeg fik et permban for troll, det er meget lang tid siden og nu RP'er jeg fuld.

Jeg var meget inde på Sky-Zero i sin tid, og derfor haddede jeg Stavox, så ja, jeg gik ind og trollede. I mit ban stod der noget med Lua error exploits eller såddan noget, men den har mig og Dynn taget:

 

Der var også en episode hvor jeg lavede den der Ultra bass ting (Dab lyden) med min mund. Forståeligt nok fik jeg en warn, men så
åbnede jeg en bass-bix, hvor der stod på en skilt - Kom ind og hør bass - ved indgang acceptere du min "mic-spam". Jeg kan ikke huske
hvilken admin, men der kom en admin ind og hev mig op på taget og bannede mig i en uge pga mic-spam med warning eller sådan noget.

Jeg vil ekstremt gerne være admin men jeg tror ikke jeg bliver accepteret pga. min plettede fortid.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.