Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [Afslået] Staffansøgning - Mush


GammelMush

Recommended Posts

  • In-game navn 
    Mush
  • SteamID 
    STEAM_0:1:14423633
  • Fornavn
    -
  • Alder
    20
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Jeg har omkring 4500 timer i Garry’s Mod (dette er splittet op over flere accounts), hvor jeg for det meste har spillet roleplay. Jeg har været admin på en masse RP servere, inkluderet Stavox, derudover har jeg erfaring i at være admin i CSGO og CSGO facebook grupper, som f.eks. CSGO Danmark. Jeg synes jeg har gjort et godt arbejde, hvor jeg sommetider har lavet fejl, men hey, jeg er vel kun et menneske? Jeg har lært fra disse fejl, og har både forbedret mig som spiller, og som administrator.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?

    Jeg føler, at jeg har et par færdigheder, der er nødvendig for rollen som administrator på Stavox.
     

    Retfærdighed - Jeg er en rimelig fyr, jeg har altid været i stand til at tage retfærdige beslutninger. Uden retfærdighed, vil du blive bias mod folk, der kan være dine venner , og vil beskytte dem, selv når de tager fejl. Jeg ville personligt sige, jeg er i stand til ikke tage nogens side, i situationer, som kan medføre venner.
    Effektivitet - Jeg er effektiv. Jeg kan håndtere situationer under pres, og en vigtig ting ved effektivitet, er også at løse en report så ren som muligt, og ikke spilde tid.Kommunikation - Uden gode kommunikationsevner, kan du ikke ræsonnere eller forstå folk. Alt der vil ske er, at du vil miste dit temperament.
    Ærlighed - Hvis du ikke er en ærlig person, så vil folk bare bliver mindre og mindre troværdig på dig og afhængig af hvor meget du lyver, så til sidst når du fortæller sandheden, vil de måske ikke tro på dig, og hvis du ikke er en ærlig Administrator så er du ikke egnet til jobbet, fordi du ikke kan fortælle sandheden til folk og stadig forventer at alle andre har tillid til dig.
    Rådgivning - Hvis du ikke kan tage råd, hvordan vil du forbedre dig selv? du ville ikke lære af dine fejl, som fører til at du laver den samme fejl igen og igen, og hvis det sker, kommer der til at være en masse mennesker som vil forarge dig og have dig fjernet fra holdet.
    Hjælpe - Jeg føler, at hjælpe er et af de centrale punkter i at være en admin, hvis du ikke er imødekommende eller hjælpsom så vil folk i stedet spørge andre om hjælp eller det der er værre. Hvis de er nye spillere, der ikke er givet den hjælp de har brug for, ender de måske med at forlade Stavox, og det ville være min skyld, fordi jeg ikke hjalp dem.
     

    Mens jeg måske ikke har nået alle disse færdigheder, forsøger jeg stadig at gøre mit bedste for at opnå dette mål. Jeg har været tidligere administrator og snakker stadig tit med administratorerne på Stavox hvor jeg er blevet påvirket af deres modenhed og professionalitet. Det skal siges at jeg blev demoted pga. inaktivitet, dette er fordi jeg på den periode jeg fik admin pludselig ikke havde særlig meget tid til rådighed pga. nogen uforventet årsager. Jeg er her ikke for at tigge om at få en chance mere, men det ville være fantastisk hvis jeg fik muligheden igen for at bevise jeg er den rette mand til jobbet. 

  • Kendskab til ULX
    Jeg har som sagt været tidligere administrator herinde på Stavox, og er derfor bekendt med de kommandoer der bliver brugt.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Ja, jeg er både god til at formulere mig skriftlig og mundtlig, og jeg bruger næsten kun min mic.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Jeg kan være på i 5+ timer om dagen.
  • Anden relevant information
    Nej
Link til kommentar
Del på andre sites

17 hours ago, Vito said:

+rep.

 

Som han hedder på min telefon "BEDSTEVEN". Mush er en flink fyr, god til sit shit, og så er han sort, så du ved. Minoritet

Haha :P tak min ven

 

14 hours ago, OpK said:

+REP

  • Tidligere staff
  • Rigtig "voksen"
  • Skide flink
  • God erfaring med gmod og rp

// OpK

Haha 'voksen' :D:D tak for de søde ord

6 hours ago, SimoN said:

+1 Flink og fornuftig.

Tak du :D

4 hours ago, Lalle said:

+rep 

flink 

tidliger staff

har næsten lig været perm bannet :disappoint:

Tak tak :P det skal så siges at mit 'perm ban' var en joke :)

3 hours ago, Glen Andersen said:

+REP

 

  • Tidligere staff
  • Super chill dude
  • Kender sit lort
  • Kan reglerne

Tak tak glen :P

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.