Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [Afslået] Staff Request | Distance


distance

Recommended Posts

Ingame navn: 

-> Distance

 

SteamID: 

-> STEAM_0:1:72516391 

 

IRL fornavn:

-> Viktor

 

Alder:

-> 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?

-> Nej det har jeg ikke. Men er ops på at prøve krafter med det

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?

-> Jeg skal være med på fordi jeg har en hvis forståelse for spillet så jeg kan hjælpe ny ankomne spillere og er ops på at tage en masse cases.

-> Jeg spiller meget gmod, er tit på om natten så jeg kan også hjælpe spillere der er i nød. Har nemlig bemærket at der kan være lidt svagt på staff om natten.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?

-> Jeg ved ikke helt hvad det er men er totalt klar på at lære det.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?

-> Jeg bruger næsten kun mic i spillet men kan sagtens også formulere mig over skriftlig brug

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?

-> Her i sommerferien er det næsten hele dagen fra ca. 13.00-4.00 efter sommerferien er det nok fra 16.00-21.00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?

-> Jeg vil ikke abuse admin til mit eget for brug, den eneste grund jeg ansøger er for at hjælpe serveren. 

 

Håber og se frem til at arbejde med jer.

Distance

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.