Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning ~ ZzeA


ZzeA

Recommended Posts

Prøver igen! Da jeg er hjemme fra efterskole, og kan være aktiv nu!

 

Ingame navn: ZzeA

 

SteamID: STEAM_0:1:61645114

 

IRL Navn: Simon

 

Alder: 15

 

Har du tideligere erfaring med administrative jobs i spilcommunity?:

Kan man vel godt sige, har været staff på to halv store servere på gmod. Dog lidt længe siden så har nok brug for lidt refreshment på de forskellige ting! Så har jeg også været staff på flere minecraft servere back in the days ;) og nogle få CSS servere, så er nogenlunde forstået med hvordan det er at være staff!

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Og hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg synes jeg skal være en del af det fordi jeg selv mener jeg er rimelig positiv, kan godt holde en seriøsitet og kan være helt iskold overfor venner og andet hvis jeg er i case/on duty, så vil jeg selv sige jeg har en nogenlunde "popularitet" blandt andre spillere, og så har jeg også spillet på serveren i rimelig lang tid, dog med en lang pause pga efterskole som sagt. Så vil jeg også sige at jeg er nogenlunde "well known" mellem de fleste staff primært positivt føler jeg, dog med en masse jokes ind i mellem :) 

 

 Har du kendskab og/eller tideligere erfaring med ULX?:

Altså kender de fleste commands med ULX, da jeg som sagt tideligere oppe i andsøgningen skriver jeg har været staff på to communitys, dog kunne jeg godt bruge en lille gennemgang af det, og et lille refresh

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Vil nu selv sige jeg er rimelig let at forstå både skriftligt og mundtligt! Og det virker også til at alle forstår mig når jeg skriver eller taler til dem ingame. Og ja bruger min mic så meget som overhovedet muligt!

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Da jeg skal i 10. Klasse GYM her efter sommerferien, så får jeg fri kl 14:00 Dagligt, og så har jeg et ungarbejde på baresso på 8 timer ugen, så kan komme på ved en 15-15:30 tiden dagligt og går nok i seng ved en 23-24 tiden så i tidsrummet fra

15:30-24:00 ca, og så i weekenderne er jeg på fra omkring 10:00-05:00 fredag og lørdag! Så vil selv sige jeg kan være rimelig aktiv tihi 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Er næsten altid positiv undtagen når jeg tilter, vil altid gøre alt i min magt for at hjælpe andre og være der hvis der er problemer! Har altid synes det har været et stærkt community! Og et super team! 

 

Tak fordi du tog din tid at læse det<3

M.v.h

 

Simon :))

 

+ Så dummede jeg mig kl lort om natten og NOS Abusede lidt.. Undskylder meget! Og håber alligevel jeg kan få en chance!

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, Snax/Smølf :D said:

+Rep

* Virker som en flink gut!

* Kan sit rp!

* Kan reglerne!

Hæld og lykke 

 

//SnaXy Køteren

<3 <3 

4 minutes ago, SimoN said:

Lækkert navn

 

Tihi min ven <3

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Vito said:

-rep, sendte aldrig en snap tilbage så vores streak døde.

 

 

Men ellers en nice gut, kunne sikkert gøre det godt :^ 

Så et egentligt +rep.

Dynn sagde det samme, kunne ikke finde min telefon ahah <3 

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

Faktisk en super flink fyr, meget imødekommende, dog bliver han hurtigt ophidset hvis andre folk bryder reglerne - hvis det altså omhandler ham *tihi*

Synes efter min egen mening at han ville være egnet til at håndtere cases. Da han altid kan se ting fra et større perspektiv, og bedømme ud fra det.

Han har en nogenlunde situationsfornemmelse, som altid er brugbar - hvis han f.eks. sidder i cases med nogle meget vrede 'mennesker' så kan han sagtens sidde dem på plads <3

 

Held og lykke ZzeA

- Andrew

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

- Har aldrig haft problemer med dig i forhold til cases

- Moden og imødekommende

 

Der er dog den ene ting.... De voice cracks dér. Bliver de et problem i forhold til at sætte dig i respekt? Kappa

Sry couldn't resist

Link til kommentar
Del på andre sites

52 minutes ago, Middi-Pulsen said:

+Rep

- Har aldrig haft problemer med dig i forhold til cases

- Moden og imødekommende

 

Der er dog den ene ting.... De voice cracks dér. Bliver de et problem i forhold til at sætte dig i respekt? Kappa

Sry couldn't resist

Hader dig <33

 

44 minutes ago, JAKE卡斯帕 said:

Neutral rep

Har talt med dig, og du virker flink :-) men er ikke sikker på jeg har set dig/talt med sig for at kunne give +Rep :-) 

 

-Sofie Pedersen BA

Bestemt helt okay, alle har sine meninger, og når vi ikke rigtigt snakker kan det være svært at udtale sig

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Toby Pedersen said:

+Rep

 

-Flink gut

-Kan reglerne 

-Kan sit rp

 

held og lykke

 

//Toby

 

<33

 

2 hours ago, Goldenown said:

Positiv anbefaling

 

-flink

-moden

-har aldrig haft nogle problemer med dig

-kan være useriøst med ved hvornår man skal være seriøs

 

held og lykke

 

//Goldenown 

<33

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.