Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [Afslået] Staff ansøning NormaNN


NormaNN

Recommended Posts

Ingame navn: NormaNN

 

SteamID: STEAM_0:0:4119560

 

IRL fornavn: Mads

 

Alder: 18

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, jeg har været admin og ejer i css jeg har også været admin og mod i minecraft.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg har meget fritid til at være på servern, Jeg er også rigtig god til at udrette mange ting på knap så meget tid

Jeg snakker pænt til andre folk. Syntes også selv jeg er god til reglerne. Jeg kan også sagtens være fokuseret i en case behandle venner som uvenner på samme måde, jeg ønsker altid det bedste for alle. Og jeg er aktiv på forummet. Jeg vil altid dømme retfærdigt og jeg vil altid være ærlig uanset hvad.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:Nej det har jeg dsv ikke men er åben for at lære det, og er sikker på det ikke kommer til at tage lang tid.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg syntes jeg er udemærket til at formulere mig på begge områder. Jeg bruger mest min mic når jeg spiller, det er en blue snowball som er decent kavlitet

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Det er svært for mig at fortælle da jeg snart skal starte på uddannelse men en del. også meget om natten falder altid sent i søvn

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er blevet straffet meget i starten men da jeg indså hvor gerne jeg vil hjælpe jer og andre spillere på serveren så har jeg besluttet at spille 110% rp. Andet end at sige jeg håber i kan bruge mig er der ikke.

 

 

 

Vh. NormaNN aka Mads
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, |SRG|Hoxx[skinhub.com] skrev:

+REP

-Fantastisk personlighed

-Kender reglerne bedre end sin mors livmoder

-Sød

-Omtaler andre pænt og snakker pænt

-Vil være den rette til at komme med i staff teamet

 

KH. Hoxx

Tak Hoxx <3

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Holk skrev:

+rep 

 

-Tager sit rp Seriøst

-Meget moden

-Forumlere sig godt så man nemt forstår ham

-Ser ham ikke rigtigt i jail 

-Online hele tiden! 

 

Held og lykke skatter <3

Tak sweety <3

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

Jeg har ikke set ham offline endnu og jeg spiller en del selv.

Rar og imødekommende gut.

Har ikke hørt dårlig om ham eller set ham blive straffet af staff, så han kender reglerne. Stort +.

Kan man styre en minecraft server, så kan man styre stavox.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.