Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [Afslået] Staff Ansøgning - Sofie Pedersen BA


JAKE卡斯帕

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Sofie Pedersen BA


SteamID: STEAM_0:0:89169023


IRL fornavn: Peter


Alder: 13 år - 29/10/2003

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har en masse erfaring med en masse forskelige servere :) Jeg har været admin på en masse minecraft servere, og er blevet head-admin i en lille periode, men eftersom jeg ikke havde meget tid til at spille spillet, valgte jeg at blive admin igen, hvor jeg kunne spille igen, men stadig hjælpe alle spilere som var mit formål. Jeg var også medejer på en server der hed: CNC craft, hvor vi faktisk havde en rimelig vellykket server. Lige pt har jeg ikke nogen form for administrerende job, og derfor en masse tid til at spille på stavox.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg føler mig kvalificeret til jobbet, da jeg har spillet en masse på stavox. Jeg kender reglerne virkelig godt, og kan næsten huske dem alle uden ad. Jeg læser reglerne nogle gange når jeg lige har lyst, fordi de er altid gode at læse. Jeg har en masse fritid, og det medfølger det at jeg kan spille en del, og være aktiv på stavox. Jeg går virkelig meget op i at folk bliver behandlet ordenligt, og det tror jeg hjælper meget i en case,

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har ingen kendskab til ulx. Jeg har heller ikke rigtig set nogle servere bruge det, men jeg håber jeg kan lære at bruge det her.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg syntes selv jeg er god til at formulere mig skriftligt, i hvert fald tilstrækkeligt nok til at spille online. Jeg bruger altid mic, fordi det er nemmere for mig at kommunikere med folk på den måde, jeg kan godt finde på at mumle (Arvet af min far 100%) men det skal man bare sige til mig, fordi det sker kun når jeg ikke rigtig tænker over det. Jeg kan også godt finde på at sluge nogle af de ord jeg siger og med det mener jeg at hvis jeg læser en besked højt,  kan jeg komme til at læse den for hurtigt så jeg glemmer at læse et ord op, men det sker næsten aldrig, men føler i skal vide det på forhånd.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan være på dagligt hvis jeg ikke har mange lektier for, og med det mener jeg, at jeg nogle eftermiddage er nød til at sætte mig ned, op lave en hel problemregning, eller nogle andre former for lektier om kan tage lang tid. Mandag: 14:30 - 21:00 Tirsdag: 14:30 - 21:00 Onsdag: 15:00 - 21:00 Torsdag: 15:00 - 21:00 Fredag: 14:30 - 21:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg har et arbejde, så på den måde har jeg også en måde at bevise at jeg har et ansvar, og det kan jeg også få i g mod. Jeg har spillet på serveren i lang tid, og har nok været den på serveren med flest jails/bans om dagen, hvilket ikke passer til en staff overhoved, men siden at jeg har forbedret mig så meget som jeg har, mener jeg at man ikke rigtig kan kikke tilbage på min ban historik, hvis man kikker på hvor meget jeg har forbedret mig. jeg har altid gerne ville være staff på stavox, og det er derfor jeg har søgt ind hver gang jeg har haft muligheden.

 

-Sofie Pedersen BA

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Suniks said:

Kan godt være lidt flabet, men du er meget god til RP, copbaiter måske lidt.. Men jeg giver et +rep

Tak suniks <3 betyder alt :D

 

2 hours ago, Snax/Smølf :D said:

Giver DSV et -REP fordi at du copbaiter meget, og der er nogle regler som du ikke kan.

Dog er du blevet bedre!

Held og lykke.

//SnaXy Køteren

Fint nok :D - Men er du sikker på det ikke er min ven lotte der køre bilen, for hun laver hele tiden copbait og låner min bil (Jeg køre bare med) :eng101:

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, JAKE卡斯帕 skrev:

Tak suniks <3 betyder alt :D

 

Fint nok :D - Men er du sikker på det ikke er min ven lotte der køre bilen, for hun laver hele tiden copbait og låner min bil (Jeg køre bare med) :eng101:

De gange hvor jeg har set det er det dig, hvor du kører alene i hurrican. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu igen Sofie?

 

Efter du ændret dit RP og blev en meget bedre spillere har jo gjort RPen bedre med dig, og du har minimale straffe siden!
Jeg tror helt sikkert også på, at DU vil kunne få forståelse ind i hovedet på folk, som der er som dig, dengang.
Forstået på den måde, du har selv stået i samme sted som regelbrydren, hvilket kan være godt eller skidt, da en staff altid skal være det gode forbilled, men lad nu det ligge. 

 

Derfor vil jeg stadig holde mig til et neutral anbefaling, alene af den grund jeg syns stadig vi skal vente lidt.. 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 hours ago, I Eath You <3 said:

Nu igen Sofie?

 

Efter du ændret dit RP og blev en meget bedre spillere har jo gjort RPen bedre med dig, og du har minimale straffe siden!
Jeg tror helt sikkert også på, at DU vil kunne få forståelse ind i hovedet på folk, som der er som dig, dengang.
Forstået på den måde, du har selv stået i samme sted som regelbrydren, hvilket kan være godt eller skidt, da en staff altid skal være det gode forbilled, men lad nu det ligge. 

 

Derfor vil jeg stadig holde mig til et neutral anbefaling, alene af den grund jeg syns stadig vi skal vente lidt.. 

Tak :) Men jeg bliver ved, for jeg brænder for at blive staff @I Eath You <3 :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.