Hop til indhold
Stavox

[Solved] Tramper Tobi Abuser...


DoktorDim

Recommended Posts

Dit ingame navn: DoktorDim
Staff ingame navn: Tramper Tobi
Dit SteamID: STEAM_0:0:127515814
Staff SteamID: STEAM_0:0:27440735
Forklar situationen: Jeg koder en E2 og høre der er en der råber "BØSSE POLITI", og jeg vælger derefter at kalde en staff med beskeden: @"Bøsse politi" og beskeden fucker åbenbart op så
den sender den som @Bøsse politi jeg skynder mig derefter at lave det om og sender en til som lyder @sry mente "Bøsse politi" fordi at jeg ikke mener det er til jer hvor derefter kommer
Tramper Tobi og begynder at snakke højt og en anden admin kommer og han får besked på at smutte af Tramper Tobi, Derefter hiver han mig op på taget hvor jeg spørger ham hvem han er,
fordi jeg har aldrig set ham før, og spørger om hvornår er han blevet admin, han gider ikke svare mig men til sidst siger han der hvorefter at han bliver pisse sur på mig og skælder mig
ud over jeg har kaldt admin 2x, Jeg fatter ikke hvorfor han skælder mig ud og gør det stadig ikke, fordi jeg ville jo bare ændre sådan at jeg ikke skulle få ban fordi at jeg fik af vide for
Lang tid siden at hvis jeg bare skrev hvad de sagde ville jeg få ban og derefterfølgende har jeg ikke gjordt det. Han bliver mere og mere sur, og jeg bliver mere mere sur. Hvorefter vi
diskutere om hvem der har ret. Han siger at det er ikke sagt og det straffer ikke folk for det men jeg har fået noget andet at vide så han mener at det andet jeg har fået at vide er
pisse ligegyldigt. Jeg siger så "Det kan da også være pisse ligegyldigt bare sæt mig ned" og så går han amok og siger at jeg får en straf og vælger at banne mig i 2 timer.
Bevis: 

https://www.twitch.tv/videos/160581229 tid: 05:16:00 tager ca 5- 10 minutter

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af DetBareMads

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg Kommer hen til dig Også laver du en ny case, Jeg trækker dig så op på taget For og snakke med dig, Jeg ber ikke MrFun om og smutte men siger jeg har casen :), Du gider slet ikke lytte til hvad jeg siger til dig og begynder og sige jeg lyver osv. Du spørger ind til alt muligt om mig som jeg ikke mener Har hverken noget med casen Og gøre og egentlig kommer det heller ikke dig ved, Bagefter vælger du så bare og sige amen jeg smutter fuck det her det er for dumt, Også mener jeg du skal Tage en slapper istedet for.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Tramper Tobi skrev:

Jeg Kommer hen til dig Også laver du en ny case, Jeg trækker dig så op på taget For og snakke med dig, Jeg ber ikke MrFun om og smutte men siger jeg har casen :), Du gider slet ikke lytte til hvad jeg siger til dig og begynder og sige jeg lyver osv. Du spørger ind til alt muligt om mig som jeg ikke mener Har hverken noget med casen Og gøre og egentlig kommer det heller ikke dig ved, Bagefter vælger du så bare og sige amen jeg smutter fuck det her det er for dumt, Også mener jeg du skal Tage en slapper istedet for.

Læs det ovenover igen, Du har jo slet ikke besvaret tingene!!!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, DoktorDim skrev:

Læs det igen!!!!!

Så hvad klager du over? At du fik ban for at spilde hans tid med spørgsmål om hvor lang tid han har været staff, eller fordi han skælder dig ud for at kalde admin på andres vegne som du ikke skal?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Dynn skrev:

Så hvad klager du over? At du fik ban for at spilde hans tid med spørgsmål om hvor lang tid han har været staff, eller fordi han skælder dig ud for at kalde admin på andres vegne som du ikke skal?

Jeg klager over at der var en der var blevet sur og ham den anden var skredet og så da han ikke hørte det sagde han bøsse politi hvorefter jeg kaldte admin og gjorde det igen da jeg ikke mente det var til jer alså jeg skrev først @"Bøsse politi" og den blev sendt som @Bøsse politi og så sendte jeg igen @Sry mente "Bøsse politi" fordi jeg havde fået at vide jeg ville få ban hvis jeg bare kaldte hvad de sagde og så har jeg lige siden bare sat "" så de vidste det ikke var til dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, DoktorDim said:

Jeg klager over at der var en der var blevet sur og ham den anden var skredet og så da han ikke hørte det sagde han bøsse politi hvorefter jeg kaldte admin og gjorde det igen da jeg ikke mente det var til jer alså jeg skrev først @"Bøsse politi" og den blev sendt som @Bøsse politi og så sendte jeg igen @Sry mente "Bøsse politi" fordi jeg havde fået at vide jeg ville få ban hvis jeg bare kaldte hvad de sagde og så har jeg lige siden bare sat "" så de vidste det ikke var til dem.

Så du klager over din egen besked? Altså dette giver ingen mening, eftersom du stadig ikke nævner hvad Tobi har gjort forkert

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.