Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [Afslået] Staff-ansøgning - SPYWARE.


SPYWARE

Recommended Posts

Ingame navn: 

SPYWARE

 

SteamID: 

STEAM_0:0:67959883

 

IRL Navn: 

Rasmus Busk

 

Alder: 

17

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja! Jeg har været admin/super-admin på en del servere. Bl.a. servere som Necteria, Xeeries og Stavox. Dette var nok de 3 største servere jeg har været admin på, da de alle har eller

har haft 50 spillere på dagligt. Alle de administrative jobs jeg har haft gennem tiden har været en tilføjelse og ikke en betalt position. (Altså jeg har ikke betalt for at få mit rank) 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Grunden til at jeg er mere kvalificeret er at jeg har en del erfaring med at være admin. Jeg er også på om natten, så jeg kan holde styr på serveren når andre ikke har mulighed for det.

 

Jeg er en meget neutral person og ved hvordan man skal behandle folk der skal have hjælp, eller er utilfredse med noget. Dette er noget jeg har ved at være admin på andre servere, og jeg får tit at vide at jeg er meget chill og nede på jorden.

 

Derudover har jeg stort kendskab til ULX fordi jeg har erfaring med at være admin. Hvis der er noget jeg ikke lige kan huske er jeg hurtig til at lærer, og er altid klar på at få ting at vide, da jeg personligt vil sørge for at når jeg er i case ville jeg gøre det bedste for at alle parter har en god oplevelse på serveren.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja! Jeg har en del kendskab til ULX da det ikke er noget nyt for mig. Custom commands er dog noget jeg lige skal læres op i da jeg ikke kan huske alle dem der er inde på Stavox.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 Jeg syntes selv jeg er god til at formulere mig så alle kan forstå hvad jeg siger, og sikre mig også at alle forstår hvad jeg vil have dem til.

 

Jeg bruger min mic når det er nødvendigt, og afbryder ikke folk da jeg selv syntes det er utroligt træls, jeg vil ikke have folk skal have en dårlig oplevelse fordi at de bliver afbrudt af en admin.

 

Jeg sørger for at holde humøret oppe, så folk ikke bliver tiltede. Dette syntes jeg personlig er en vigtig ting som alle skal kunne, fordi det gør oplevelsen for spillere så meget bedre.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 14:00 – 22:30

Tirsdag: 15:00 – 22:30

Onsdag: 16:00 – 22:30

Torsdag: 15:00 – 22:30

Fredag: 14:00 – 02:00 - 04:00

Lørdag: 12:00 – 02:00 - 04:00

Søndag: 12:00 – 22:30

 

Ferie & Helligdage:  I ferier står jeg normalt op mellem 12:00 - 16:00 hvor jeg så kan sidde på serveren indtil kl. 06:00 - 08:00

 

Note:

Dog kan det her dog ændres en smule hvis det er nødvendigt for mig at komme på andre tidspunkter på dagen.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Som sagt har jeg været Mod på serveren før, men jeg fik problemer med min computer og kunne ikke spille jeg lavede derefter en kæmpe bommert med ikke at oplyse det daværende staff-team om mine problemer som førte til en demote for inaktivitet. Dette er selvfølgelig en total uacceptabel opførsel fra min side. denne opførsel vil på ingen omstændigheder gentage sig da alt nu fungere som det skal og jeg ikke har flere problemer jeg skal have fixet.

 

// SPYWARE

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.