Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Thomads' staff ansøgning


Thomads

Recommended Posts

Ingame navn: 

-> Thomads

 

SteamID: 

-> STEAM_0:0:63243162 

 

IRL fornavn:

-> Thomas

 

Alder:

-> 18 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?

-> Ja, jeg har tidligere været ejer af et spilcommunity med servere i Gmod såvel som i CSS. Her beskæftigede jeg mig hovedsageligt med opsætning og vedligeholdelse af serverne, men jeg foretog mig også en del af det administrative arbejde når min medstifter ikke havde mulighed for det. Jeg forstår hvor krævende det er, at have et spilcommunity, hvilket desværre også var grunden til, at jeg besluttede at lukke mit spilcommunity, idet jeg simpelthen ikke kunne dedikere den tid som spillerne fortjente og forventede af mig.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?

-> Jeg er mere kvalificeret fordi, at jeg kan holde hovedet koldt, og jeg tror selv, at jeg formår at yde bedre i det administrative på serveren. Jeg er 18 år gammel, hvilket har givet mig mere tid til at lære at håndtere de forskellige cases der opstår.

-> Jeg forstår mig altså derfor også ret godt på selve indholdet i spillet og hvordan det hænger sammen, hvilket jeg tror vil gavne mig som administrator. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?

-> Ja, jeg har godt styr på hvordan ULX hænger sammen, idet jeg tidligere selv har lavet et par custom kommandoer.  Jeg er dog lidt usikker på hvilke ekstra kommandoer der er tilføjet til serveren, men jeg regner med, at disse kommandoer er noget der vil falde mig tilnærmelsesvis hurtigt ind.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?

-> Ja, jeg synes jeg formulerer mig tydeligt og klart, og jeg bruger ikke andet end min mic. in-game (udover når jeg skal fortælle nogen hvordan de betaler deres fartbøder:eng101:)

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?

-> Eftersom jeg i min dagligdag går på gymnasiet, kan jeg have dage hvor jeg først får fri kl 17. Jeg har desuden også et fritidsjob ved siden af skolen, så der kan godt være flere dage i streg, hvor jeg simpelthen ikke har tid eller overskud til at være online. Det kan jeg dog ofte kompensere for med mine weekender, som består af en del tømmermænds-ramte aftener, hvor jeg ikke ser noget problemer i at spille lidt Gmod :poot:

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?

-> Jeg kan godt være en smule useriøs når jeg ikke bliver stillet til ansvar for noget eller nogen, men jeg tror og jeg ved, at så snart jeg får mulighed for at hjælpe andre spillere på vej, vil det ændre på sig. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Super ansøgning, virker fornuftig og god til at formulere sig.

 

Jeg ville lige give et tip, som jeg personligt synes ser lidt uprofessionelt ud: De der smileyer er sjove, men det giver et useriøst førstehåndsindtryk i en staff ansøgning.

 

+1 - Held og lykke.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.