Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [Afslået] Staff Ansøgning - oZonix


oZonix

Recommended Posts

Ingame navn: oZonix

 

SteamID: STEAM_0:0:97800148

 

IRL fornavn: Sebastian

 

Alder: 13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja. Jeg har været admin på et par minecraft servere og en gang med-ejer. Jeg har lavet min egen server, jeg lavede den for sjov (for at finde ud af hvordan man spillede spillet. Jeg fandt ud af forskellige ULX commands osv.) Jeg har været admin på en DarkRP server der hed PrixyRP tror jeg, kan i hverfaldt ikke huske det helt.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har altid haft en drøm om at joine staff teamet på stavox men jeg synes bare ikke jeg var gammel nok (jeg var 10) så jeg ventede og ventede til at jeg blev 13 år gammel som jeg er nu også vil jeg lave en ansøgning om staff. Jeg elsker at tage cases og alt det der. Jeg elsker at hygge mig med andre personer og jeg tænker at jeg kan danne nye venskaber med jer staffs. Jeg vil love at jeg gør et godt stykke arbejde da jeg næsten hele tiden er på. Jeg har lagt meget tid ind i Garry's Mod så jeg tænkte at jeg kunne bruge en opgradering til staff så jeg kan prøve noget nyt. Jeg vil ikke holde med mine venner dog vil jeg sige til dem at de ikke skal gøre noget dumt fordi jeg er ligeglad om de er mine venner eller ej, det giver nemlig ingen forskel.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, jeg har meget kendskab til ULX. Jeg lavet en server med mine venner (til privat brug) og legede lidt med de commands der nu var :) Jeg kan alle de basale commands så som : !goto, !bring, !jailtp og !jail.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg synes selv at jeg er meget god til at formulere mig mundtligt samt skriftligt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i 

 

                                                                                                                                            Mandag : 14:45 - 20:00 

                                                                                                                                            Tirsdag : 14:15 - 20:00

                                                                                                                                            Onsdag :  14:45 - 20:00

                                                                                                                                            Torsdag : 14:45 - 20:00

                                                                                                                                            Fredag : 14:15 - 00:00

                                                                                                                                            Lørdag : 10:30 - 00:00 

                                                                                                                                            Søndag : 10:30 - 00:00 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej ikke andet end at jeg snakke/spiller med et par staff tit, det giver sikkert ingen forskel men jaaaaa ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, ZzeA skrev:

Neutralt Rep

 

Dejlig at snakke med

+ Kan reglerne

+ God nok til RP

 

- Kl 20:00 er nu rimelig tideligt

- Ser dig ikke specielt activ? IDK

 

Taak, jeg har lige været på ferie i 3 uger og det der med kl. 20:00 var en fejl, der skulle stå 00:00

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.