Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [Afslået] Staffansøgning - Senpai Bucho


OliverBuch

Recommended Posts

Ingame navn: Senpai Bucho

SteamID: STEAM_0:0:55316995

IRL fornavn: Oliver

Alder: 17

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

  • Jeg har tidligere fungeret som admin og senere head admin på en dansk gmod server, som var en del mindre end Stavox er, men det er næsten 2 år siden.
  • Jeg har haft min egen Minecraft server, som fungerede fint.
  • Jeg har også været med til at lede en guild i WoW. 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?

  • Jeg skal være en del af staff-teamet, fordi jeg er nem at arbejde sammen med.
  • Jeg kan forholde mig til andre folks meninger, men samtidig give mine egne til kende. 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Fordi jeg har meget erfaring inden for faget, og derfor behøver jeg ikke særlig meget "oplæring".

Jeg er god til at håndtere cases, og jeg synes selv, jeg er meget retfærdig, og jeg har aldrig fået nogen klager for admin abuse eller lignende, da jeg så vidt muligt altid følger reglerne og min sunde fornuft. 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har kendskab til ULX, og jeg kender stort set alle commands.

Jeg er nok lidt rusten i det, da det er lidt tid siden, at jeg har været admin/staff, men det lærer man jo hurtigt igen.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg synes, jeg formulerer mig godt både skriftligt og mundtligt.

Jeg bruger stort set kun min mikrofon til at kommunikere med i Garry's Mod. Tekstbeskeder bliver kun sendt, når jeg ikke har mulighed for at bruge mikrofonen.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?

Generelt i hverdagene, har jeg mulighed for at være på i de travle perioder dvs. om eftermiddagen og aftenen, men i weekender og ferier, har jeg oftest mulighed for at være på i 6-8 timer af dagen.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er en meget stille og rolig dude, som kan forholde sig køligt i selv de mest pressede situationer, og jeg handler sjældent uden et logisk grundlag. Jeg er ikke typen, som drager forhastede konklusioner eller bliver fornærmet af folk over internettet. 

Jeg ved godt, jeg ikke har særlig mange timer på serveren, men jeg er først lige begyndt at spille gmod igen efter længere tids pause. Stavox er den eneste gmod, som jeg spiller på.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.