Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [Afslået] SnaXy Køteren - Staff Ansøgning


Snax/Smølf :D

Recommended Posts

Ingame navn: SnaXy Køteren

 

SteamID: STEAM_0:0:75762848

 

IRL fornavn: Martin.

 

Alder: 15 År 22-01 2002.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, jeg har været admin og mods på nogle csgo servere. Og så meget lang tid siden Minecraft server, og så en enkelt Arma 3 RP server.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har været en del af jeres server i meget lang tid nu, og nu tænker jeg at det må være tid til at hjælpe, både fordi jeg selv vil det! Og fordi at i har givet mig så mange timers fed rp herinde! Har dog nogle straffe, men hvis jeg ikke ville det her job, så ville jeg ikke skrive en ansøgning mere! Og har skrevet en, men den blev afvist. - Da de var lukkede ansøgningerne.Jeg vil altid yde mit bedste for at gøre begge parter glade, og sørge for at de for en god dag. Jeg vil altid hører hvad begge parter har og sige, før jeg begynder på noget. Jeg vil altid tage den med ro, og ikke hidse mig op. Jeg vil altid sørge for at de kommer afsted fra casen med et smil på læben, det måske ikke altid at de gør det hvis de taber eller lign, men jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at gøre deres dag bedre, og sørge for at de har det godt herinde på Stavox, og så sørge for at hjælpe dem bedst muligt. Jeg elsker og hjælpe folk, og så det med at jeg kan gøre det foran skærmen er jo bare endnu bedre, og jeg har altid elsket og hjælpe andre folk/spillere.  Jeg snakker pænt til folk! Har altid lært "Behandle andre som man også selv vil behandles". Så jeg snakker pænt, og vil altid hjælpe der hvor der er brug for mig! Jeg brander virkelig for det her job, og det håber jeg også i ved nu når jeg laver min 2nd ansøgning. Og håber at i vil give mig en chance for at være på jeres staff hold! Og vise hvad jeg kan hælpe med som staff. Jeg lægger rigtig meget vægt i min rp, og bruger altid munden i alle rp situationer, jeg har dog så også mange rp timer både i Arma 3, og så 350 timer i Gmod. Jeg syntes der er en fantastisk stemning på staff holdet, de få gange jeg har været på ts med dem fra staff holdet. Og det vil gerne være en del af, hvis i vil lade mig komme ind på jeres staff hold. Jeg holder hovedet koldt i alle situationer, ligemeget hvad! Og der vil ikke være forskel på om det er en normal spiller, eller om det er en fra mit gang eller en ven, det er samme straf for alle! 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, jeg har kender det meste til ULX. Fx, !goto !bring , og alle de der commands, og hvis der er nogle jeg ikke kan, håber jeg at staff teamet vil hjælpe mig igang. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja, det syntes jeg helt klart jeg er! Kan ikke se nogle grund til ikke at bruge microfonen, det skaber bare federe rp! Så nej, der er intet der. Og ja, jeg syntes selv jeg er ligeså god til at formulere mig både skriftligt og mundligt. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed for at være på alle dage i ugen, fra jeg står op til jeg går i seng. Har ikke nogle skole fordi at jeg havde nogle problemer i skolen, som gjorde at jeg gik ud af skolen i 5. klasse. Og jeg bruger stort set alt min fritid foran computeren, da det er der jeg føler mig tilpas. Og har ikke nogle form for sport, eller noget arbejde, så jeg sidder altid ved pc'en. - Hvis i nogle dage har extra brug for mig, skriver i bare, og så er jeg på serveren i løbet af ingen tid.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej det syntes jeg ikke, syntes jeg har skrevet det der var deroppe^^.. Ikke andet end at jeg er en glad og smilende dreng. Og brander virkelig for at blive staff på "Stavox". - Tak fordi i ville læse min ansøgning. Mvh SnaXy Køteren.

Link til kommentar
Del på andre sites

42 minutter siden, Snax/Smølf :D skrev:

Hvis du vil komme med nogle eksempler ville det være perfekt, fordi jeg er en af dem som tager mit rp meget seriøs. Men hvis du er en af dem som ikke vil rp med en, så er det jo svært. :)

Snaxy det er deres mening :) bare lad dem være :)

Link til kommentar
Del på andre sites

33 minutter siden, Merzbar skrev:

Snaxy det er deres mening :) bare lad dem være :)

Nah, vil faktisk godt hører hvad hans eksempel på mit "Troll" fordi syntes det virker lidt mærkeligt, da jeg ALDRIG har mødt/set ham ing. :)

40 minutter siden, Merzbar skrev:

Snaxy det er deres mening :) bare lad dem være :)

Og som der står må jeg godt forsvare mig mod ham. Og det er det jeg gør, og venter på svar på det han kalder mit "Troll" fordi syntes det virker lidt underligt, har aldrig set ham + Jeg lægger så meget vægt i mit rp. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Mangoen der, du' ve! skrev:

-REP

- Kan ikke rp.

- Er ALT for seriøs i sit rp, og arrester for de mindste grunde!

- Ser dig tit i case?

 

ELLERS

 

Held og lykke,

 

Kasper Petersen.

"Kan ikke rp." og så under skriver du at jeg kan RP, og at jeg er for seriøst, det giver ikke nogle mening? -

"For seriøs i sit rp"? ;) Hmm.. Ved ikke om man kan blive for seriøs? Det er jo rp, så ved ikke.. Men hvis du vil prøve og rp med folk, så bliver rp'en meget bedre. Jeg husker det jo som at jeg er politi, og du kommer kørende i en Ford Raptor, med fuld NOS og smadre ind i politiet, og så for du os efter dig. Nåh, men det er dit valg. Goddag Kasper! :)

1 time siden, Suniks skrev:

+rep

-Kan reglerne

-Aktiv

-flink

 

Good luck

Taak for det Suniks! <3 Det sætter jeg pris på! :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.