Hop til indhold
Stavox

[Solved] ISspeedYoeNeed, ban appeal


Recommended Posts

Dit in-game navn: Jørgen Eriksen
Vedkommendes in-game navn:ISspeedYoeNeed & Aalborg
Dit SteamID: STEAM_0:0:49567239
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:0:200771424 (ISspeedYoeNeed) , STEAM_0:1:70001266 (Aalborg)
Tidspunkt for hændelse: 08:43 - 08:55
Hvad regler er blevet brudt: NLR, RDM og FailRP
Hvad skete der?:
1st Part.
De begyndte et raid (Helt fint, intet problem her). Jeg får så dræbt personen ved navn "ISspeedYoeNeed" hvorefter hans ven "Aalborg" Dræbte mig, all good so far.
Jeg står så lidt i spawn og venter til de er færdige. Snakker med forskellige mennesker, løber lidt rundt inde ved spawn bygningen. Da jeg så ser at "ISspeedYoeNeed løber tilbage til det
 raid jeg dræbte dem i. Jeg siger det lige til ham, men lader den lidt passere da der ikke er nogen admins online. 

2nd Part. Jeg kører lidt rundt i min bil da der ikke er så meget at lave. Så vælger jeg dog at hoppe ud af min bil. Så begynder de pludselig at carjack min bil, inden for 15min af hvor de havde
raidet mig. Så skriver jeg instant "FAILRP" hvorefter Aalborg så skydder mig i hovedet. (Regl 2.18) 
Beviser:http://plays.tv/video/5970569dbb28d4cf1b/gl-with-the-nice-rp-and-no-rulebreaking?from=user & ThatNielsen har også nogen andre ting som de har gjordt, feks Fading Door abuse 
- RamboSuperPanda
Link til kommentar
Del på andre sites

Så jeg kan se i videoen er det en fail raid/RDM så det havde nok været 600sec i jail.

Da de ikke står til et ban vil jeg lige lægge en besked over forum til dem.

Tak for at henvende dig til vores forum.

Mvh Mikk

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.