Hop til indhold
Stavox

QuickWep v1.3 [Automatisk Gunshop]


Thomads

Recommended Posts

QUICKWEP V1.3

Eftersom jeg har været uforsigtig mht. salg af min gunshop, har jeg valgt at gøre den offentlig og til fri afbenyttelse, fremfor at andre laver profit på noget som de ikke er berettige til.

Features

  • Plads med op til 6 shipments
  • En sekundær skærm til ejeren, der viser statistikker ift. salg af våben og lagerstatus.
  • Et automatisk skilt, der viser den nuværende status i butikken (Se nedenstående kommandoer)
  • Chatkommandoer som
    • !luk
    • !åben
    • !opfyldning
    • !profit x
    • !blacklist / whitelist navn [NYT]
    • !skilt titel [NYT]
  • Chatbeskeder som fortæller ejeren af butikken når et shipment ikke har flere våben tilbage, samt antal solgte våben ift. det specifikke shipment
  • En blacklist som forhindrer uønskede personer i at handle i butikken
  • Automatisk åben og luk af dør for ekstra sikkerhed når kunder betaler
  • En lækker dupe, som passer til de to græsarealer i Evocity med nøjagtigt 50 props + 2 etager, 3 døre og en sehr schön udsigt fra toppen over byen
  • + En masse andet som skal opleves :freakout:

 

Dét skal du vide før brug

  • Gunshoppens E2 er IKKE optimeret - Det var min første E2 jeg har lavet, mange ting blev tilføjet løbende, og der køres 3 EGP skærme i én og samme chip. Et crash indimellem er derfor ikke udelukket
    • For at starte butikken igen, tages Expression 2 toolet frem, der højreklikkes på chippen, og der vælges "Save & upload" (Den øverste højre knap)
  • Blacklisten er også eksperimentel - Jeg bruger IKKE tid på at opdatere eller optimere butikken lige pt, men for at tilføje en bruger til blacklisten, skal du gøre følgende
    • Find personens SteamID (eksempelvis ved at skrive status i konsollen og finde spilleren), åbner E2-chippen ved at bruge Expression 2 toolet + Højreklik, tilføje SteamID'et til Blacklisten's array separeret med et komma:
Blacklist = array("STEAM_0:0:123456","STEAM_0:0:654321","STEAM:0:000000")
  • Jeg ser meget gerne, at mit navn forbliver i bunden af skærmen i butikken, herefter er du fri til at gøre hvad end du vil med den - Dog frabedes videresalg, idet denne offentliggørelse gerne skulle være med til at forhindre netop dette
  • Skærmen med statistikker og lagerstatus opdateres ikke konstant, den opdateres løbende når der er aktivitet inde i butikken
  • Hvis der sidder spillere fast inde i butikken, burde der ske en automatisk nulstilling af butikken efter x antal sekunder. Såfremt det ikke sker, er kommandoen !åben meget behjælpelig, og døren åbnes nu samt nulstilles skærmen
  • Jeg vil gerne hjælpe med at løse problemer, men prøv at se om du ikke kan løse dem selv først, en eventuelt google søgning bærer ofte frugt :smug

 

E2-Chip og Dupe

E2-Chippen findes HER, og kan blive sat ind enten ved at kopiere den ind i spillet, eller ved at gemme filen som en .txt fil, og gemme den i

Quote

 C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\GarrysMod\garrysmod\data\expression2

 

Dupen, som også indeholder E2-chippen, findes HER, og kan blive sat ind ved at gemme filen som en .txt fil, og gemme den i   [Du kan også bare downloade filen ved at trykke HER]

Quote

C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\GarrysMod\garrysmod\data\advdupe2

 

Billeder

Spoiler

 

20170718163838_1.jpg1.thumb.jpg.7a41401fd6284aa11e18169225285f0d.jpg21.thumb.jpg.44ea398b4e538045f7dfff78eccabb38.jpg

 

20170718163853_1.jpg

20170718163926_1.jpg

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Rigtig fin e2.

 

2 hours ago, Thomads said:

Find personens SteamID (eksempelvis ved at skrive status i konsollen og finde spilleren)

Alternativ og hurtigere måde på at finde et steamid, er ved at finde ham på scoreboarded, også bare trykke på hans navn, da vil hans id blive kopieret. :)

 

Men igen, rigtig god e2! 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutes ago, TacoCat :D said:

Yes! Jeg elsker den her e2 :D Super fedt at du ligger den på forum, og at du også har skrevet en lille guide. :D

 

Forresten, hvis du holder højreklik nede, mens du tager billeder, så kommer der ikke det der Stavox overlay på. :D

 

6 minutes ago, TacoCat :D said:

Yes! Jeg elsker den her e2 :D Super fedt at du ligger den på forum, og at du også har skrevet en lille guide. :D

 

Forresten, hvis du holder højreklik nede, mens du tager billeder, så kommer der ikke det der Stavox overlay på. :D

Agh, jeg har tydeligvis stadigvæk meget at lære :eng101: 

Tak:poot:

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Bims skrev:

Fed e2 dog, har oplevet en smule med at hvis folk klikker Login på samme tid. Lukker døren også er de begge fanget.

Ellers super fed e2 ;) 

  • :speechless
2 timer siden, Kagen skrev:

Hvis det er 2 som logger ind mener jeg den crasher hvis det kunne hjælpe dig @Thomads

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Bims skrev:

Crash er noget helt andet. Et Crash på en e2 vil typisk være når den enden rammer en for høj CPU og bliver rød.

Den her bliver hverken rød eller for høj CPU men lader bare inden styre den. 

Har selv prøvet den ingame hvor den crashed af det ....

Link til kommentar
Del på andre sites

49 minutes ago, LizzardCROWD said:

kan ikke få dupen in i gmod når jeg er der inde siger den decoded

Jeg er godt nok i Kroatien lige pt. indtil på lørdag, men hvis du ikke allerede har gjort det, så prøv at downloade .txt fra det dropbox link jeg har lagt op, og herefter ligge den ind i mappen selv.

(I stedet for selv at oprette .txt filen)

 

Er der andre der har haft problemer med dupen?

Link til kommentar
Del på andre sites

34 minutter siden, Thomads skrev:

Jeg er godt nok i Kroatien lige pt. indtil på lørdag, men hvis du ikke allerede har gjort det, så prøv at downloade .txt fra det dropbox link jeg har lagt op, og herefter ligge den ind i mappen selv.

(I stedet for selv at oprette .txt filen)

 

Er der andre der har haft problemer med dupen?

ja har downloadet filen

Link til kommentar
Del på andre sites

36 minutes ago, LizzardCROWD said:

ja har downloadet filen

Så ved jeg desværre ikke lige hvad der er gået galt. 

Jeg er hjemme på søndag som sagt, og vil meget gerne hjælpe dig dér, hvis du kan vente.

 

Ellers er der desværre ikke så meget, som jeg kan gøre lige nu..

Link til kommentar
Del på andre sites

On 25/7/2017 at 22:09, Miloz Petersen said:

kan ikke få dupen in i gmod når jeg er der inde siger den decoded

 

Kontakt mig på steam hvis du fortsat ikke kan få den til at virke, jeg har lige prøvet, og det burde fungere uden fejl. 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 hours ago, Nordjyden Schultz :D said:

Fedt at der også er dupe med :)

 

Hvordan laver man frontskiltet om så der står noget andet?

 

På linje 62 finder du følgende:

TextSign = owner():name() + "' HURTIGE V" + aaL() + "ben"

Du kan ændre det til ting så som:

TextSign = owner():name() + "' mega nice super duper fede V" + aaL() + "ben"
TextSign = "Min seje gunshop<3"

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.