Hop til indhold
Stavox

[Solved] Drug dealer


KennyBou

Recommended Posts

Davs igen.

 

Nu er jeg kommet med en meget god forslag før da jeg lavde det med politi.

Men nu kommer der et mere og dette har at gøre med drug dealer når folk sælger hash, fordi man kan jo ikke se at der er nogen som har slogt det, eller noget i den still når man er politimand, så det kunne være en fed lille ting at hvis man nu kan komme til at sprøge indtil til hvem om de har solgt det eller noget i den stil.

 

Fx - 22xgaming sælger 10K weed. Derefter kommer der en politimand forbi og ser at ham her 22xgaming har solgt det, men politimanden har ingen andelse om det. Så det han vil gøre er at sprøge indtil det når han snakker med 22xgaming han siger jo bare nej. Men det kan ham betjenten ikke se jo så det er man kan komme til at sprøge drug dealeren, om det og så kommer han med et eller andet svar.

 

- Det kunne lige i fx - "Øhhhh når ja, jeg så at 22xgaming og hans venner var her over lige for et øjebilk" eller noget i den still. 

 

Dette bliver meget mere lætter til politiet / politimanden, og der kommer bare lidt mere rp i det tror jeg.

 

Skriv man kan gøre bedre, eller bare andreledes i den form.

 

- JordbærHjelm

Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutter siden, FuTTiiZ skrev:

Dårlig idé! I virkeligheden taler drug-dealere IKKE, om hvem der sælger/køber hos dem. Hvis de gjorde det, ville de være døde med det samme. Plus, hvordan ved i at det er en drug-dealer? (Metagaming)

Sorry to say men du er ikke inde i gmod lige nu, + det ligger også i at man kan sige at du mistænkes for stoffer men her arrrster de dig jo bare? Og regler hedder allerede når du er blevet arrested må du ikke skyde ham eller noget i den still

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, JordBærHjelm skrev:

Sorry to say men du er ikke inde i gmod lige nu, + det ligger også i at man kan sige at du mistænkes for stoffer men her arrrster de dig jo bare? Og regler hedder allerede når du er blevet arrested må du ikke skyde ham eller noget i den still

hvad mener du?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad nu hvis man fik sorte penge i stedet for normale penge, som man skulle tage med over til et andet sted i byen og bytte til normale penge?

Imens man er på vej over for at bytte de sorte penge, så ville politiet - hvis de har ordentlig begrundelse - kunne våben tjekke dig og finde de sorte penge og konfiskere den?

Dette tilføjer lidt mere risiko ved weeddealing men gør det nemmere for politiet at fange folk. Man kunne eventuelt hæve indtjeningen på weed en smule til at efterkomme risikoen ved det?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
På 8/20/2017 den 12:33 PM , Bims skrev:

-rep

allerede svært at sælge weed uden at få politiet i røven på grund af man snittede en kantsten. 

ideen er fin, men det bliver lige hardcore nok (især for de røvhuller der ikke ved hvordan man kører bil)

aka mig 

no swearing on this christian forum

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.