Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Spam eller Samtale.


Jaken

Recommended Posts

STEAM_0:0:43810619  17-07-17 18:25   - - - - -    18-07-17 18:25

Jeg bliver banned i en dag, på grund af "Spammer ooc efter advarsel - Houston"

Fra min side af, ville jeg ikke sige at det er spam. Når nu at JEG skriver om noget Meta relateret med en Politimand, på grund af jeg føler mig Random Våbenchecked - Bøde - Nægter - Jail, men det er ligemeget. Jeg skrev ca. 10 linjer i "ooc" hvor at ham her Politimanden, som det handler om også svare tilbage. Jeg får afvide af Houston at jeg skal stoppe med at "whine" i ooc. Og her kommer det så.. Jeg beder ham om bare at ignorer det, siden at det ikke er spam. Men at føre en samtale, som ikke handler om RP. Jeg ved godt, at jeg måske skulle have bragt det op i en case. Men føler aldrig at Admin'sne er på min side. Jeg føler hverken at jeg fået en advarsel eller fortjent en hel dag. Næste gang, må jeg jo bare tage det op i en case. Håber at jeg får svar. Godt eller dårligt..

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:43810619

Grund: Spammer OOC efter advarsel -

Navn: Kasper Kaspersen

AdminID: STEAM_0:1:43165997 - Houston [senioradmin] - Profil

Unban: 18-07-17 18:25

Banned: 17-07-17 18:25


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Du får af vide, at der er ingen øvrige spillere som gider at se på dig brokke dig i fem minutter i OOC-chatten, som er en offentlig chat og ikke beregnet til interne samtale. Dog er det heller ikke rigtigt en samtale, da det egentlig kun er dig som brokker sig og Politibetjenten der skriver det samme igen og igen.

 

Du fik tilstrækkeligt af vide fra både Glen og mig, at du skulle stoppe, hvortil du bare spørger Glen hvad det rager ham.

Så hvordan kan du føle, at du ikke har fået en advarsel?

Link til kommentar
Del på andre sites

Glen skriver "DU kunne også bare lade værd med at skrive det i ooc" hvilket fører til starten, og ikke slutningen af samtalen. (Ja, jeg skulle starte en case, og ikke skrive i ooc.) og du svare "Stop med at whine".

Ja. jeg "får af vide, at der er ingen øvrige spillere som gider at se mig brokke" af dig. Jeg så ikke andre.

Politimanden svarer "For sikkerhedskyld" hvor at jeg svare tilbage, hvordan er det for din sikkerhedskyld og han stopper så med at svare.

Fik intet stop med at skrive i ooc - Tag det i en case - Call admin - osv.

Jeg føler som sagt, at jeg ikke har fået en advarsel eller en retfærdig straf.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

"Stop nu dit whineri" er en direkte ordre på, at du skal stoppe - hvilket siger sig selv, at det er dit whineri i OOC. 

En yderligere forklaring på hvorfor du skulle stoppe, bør have været nok - det var det så åbenbart ikke for dig, og derfor fik du ban. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Stadig, jeg ville ikke se det som whine, og nu lejer jeg dum. Det var en indirekte og "streng" "warning". I forhold til at du bare kunne skrive "Skriv i @" Kan godt se "fejlen". Men tilbage til straffen, en dag...

Link til kommentar
Del på andre sites

At whine er ubrugeligt brokkeri til andre som i bund og grund er ligeglade, hvilket alle andre spillere bortset fra dig var. Derfor er det unødvendigt. 

 

Det er mig som bestemmer din straf - fair nok, at du synes den er uretfærdig, men når du får af vide at stoppe er det dumt at blive ved - så må vi jo håbe, at du har lært det til i morgen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.