Hop til indhold
Stavox

[Solved] hejmeddig


Pebernød

Recommended Posts

Hej, Hejmeddig er i mit hoved kendt for at true Rasmus Chambuso med perm ban, den 15-06-2017 som er i dag random tazer han mig og muligvis rdm'er mig. Jeg kalder admin og han kommer.. Han starter med at sige jeg blev ramt af crossfire, men så lige pludselig siger han jeg trak våben og derfor skød de mig? En af mine venner skød en betjent og det gjorde jeg så også fordi min ven skyder.. Så jailer hejmeddig min ven og så siger han Hold kæft.. I CASE? Så bliver han ved med at smide mig væk med physicgun og siger jeg ikke er en del af det. Jeg spørger ham så om han er klar over jeg skød på ham og jailer mig for RDM?? Så er jeg afk og skriver dette og kommer tilbage og spørger ham hvorfor jeg blev jailet for rdm og ikke forsøg på rdm... Så micspamer han og kicker mig? Det er skide træls

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af DetBareMads

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg jailer en fra dit gang for rdm. Så kommer 5 personer fra det samme gang og begynder at råbe og skrige. 

Det er helt uacceptabelt at jeg bliver nød til at råbe for at overdøve 5 personer som ikke er en del af casen, men alligevel kommer hen og råber.

Jeg prøvede flere gange at forklarer dig hvorfor jeg gav dig jail, men du blev ved med at micspamme og afbryde mig hver gang jeg snakkede.

Til sidst blev jeg bare træt af dig og valgte at kicke dig.

(Tip: lad være med at bryde reglerne næste gang!)

-Hejmeddig

Link til kommentar
Del på andre sites

Ved du godt jeg fik ban?

 

Dit ingame navn: SmokeEditz
Staff ingame navn:hejmeddig
Dit SteamID: STEAM_0:0:192532552
Staff SteamID:STEAM_0:0:64109941
Forklar situationen:Hej, Hejmeddig er i mit hoved kendt for at true Rasmus Chambuso med perm ban, den 15-06-2017 som er i dag random tazer han mig og muligvis rdm'er mig.
Jeg kalder admin og han kommer.. Han starter med at sige jeg blev ramt af crossfire, men så lige pludselig siger han jeg trak våben og derfor skød de mig?
En af mine venner skød en betjent og det gjorde jeg så også fordi min ven skyder.. Så jailer hejmeddig min ven og så siger han Hold kæft..
 I CASE? Så bliver han ved med at smide mig væk med physicgun og siger jeg ikke er en del af det. Jeg spørger ham så om han er klar over jeg skød på ham og jailer mig for RDM??
Så er jeg afk og skriver dette og kommer tilbage og spørger ham hvorfor jeg blev jailet for rdm og ikke forsøg på rdm... Så micspamer han og kicker mig? Det er skide træls, 
fordi jeg blev bannet og mistede 19000..
Bevis: De fleste jeg havde base med, men ved ikke hvor godt bevis det er. :)
Link til kommentar
Del på andre sites

Men HejMeddig er det fint nok du må true med Perm ban og vi må ik true med Staff klage det sagde du i en Case ved den ensomme villa så bare stop med og true med perm ban siger det bare :)

Og ik Hate til Hejmeddig men har ingen respekt for dig vis du kun kan true med Perm ban 

Link til kommentar
Del på andre sites

Siden at det var MIG der RDM'ede, har jeg set og hørt meget af situationen. Eftersom at jeg bliver jailed, kommer mine gangmembers. Ja. De "råber og skriger" på grund af at de ikke hørte din grund til at jaile mig. De falder til ro efter lidt tid, og jeg er så dum som jeg nu er og spørger hvorfor fanden at jeg blev jailed. Du svarer på grund af rdm (Jeg dræbte en politimand ude fra situationen imellem mig, politimanden og min gangmember som flygter fra jer) Jeg bliver ved og forstår ikke hvorfor. Hvor at du så afbryder mig og råber "Hold kæft" To af mine gangmembers vælger at sige "Snak pænt". Hvor at du så giver dem Jail i 300 sekunder pga "Mic spam". Derefter, spørger Vocas/SmokeEditz om hvorfor han så ikke har fået jail, siden han også skød. Hvor at du så jailer ham, pga han siger at han "skød efter jer" (Efter jer) Han ramte jer ikke, hvilket sådan set ikke er rdm. Men ville bare føre til at i prøver at arreste ham. (Min synsvinkel), Lige en lille tilføjelse, jeg spørger hvorfor du jailer min gangmembers. Hvor at du så vælger at Mic spamme -            "HOLD KÆFT ELLER DU FÅR PERMBAN"

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu prøver jeg at finde rundt i det rod som i snart har fået lavet, og tager min konklusion ud fra det.

 

Ud fra det alle har skrevet, så har det været en meget forvirrende case, hvor i ikke engang selv kunne finde rundt. Mange spillere råber, en siger det ene, den andet siger noget andet. Et stort rod. Som jeg kan forstå på dette, så siger hejmeddig noget med permban. Altså truer med det. Hvis situationen er sket som beskrevet her, så kan jeg godt forstå hvorfor han gør det, eftersom han ikke kan få jer til at høre efter på nogen anden måde. Dette gør at alt kommer under kontrol, og slutter endelig casen som den er. Alt det i har skrevet omkring håndteringen af casen, kan jeg ikke se i klager over, men endelig det med at han truer som i denne situation var helt okay.

 

Hvis i har andet at tilføje eller end sidste kommentar, så skriv til mig i en PM her på forum.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.