Hop til indhold
Stavox

[Solved] Brand og brandvæsen


SilentWraith

Recommended Posts

Brand og brændvæsen

------------------------------------- 

Hvad med brand og brændvæsen?. Det havde været et rigtigt fedt job!. Det ville gøre serveren mere realistisk og måske også sjovere ;). Og så hvis vi ville kunne bruge brændstationen nu hvor den alligevel er der.

Det syndes jeg kunne være mega fedt. VH THEButterflys [Ved godt at ideen er meget kort]

Link til kommentar
Del på andre sites

26 minutes ago, Chuck Norris said:

God ide.

Emil215p man kunne jo muligvis lave det så det fungerede ligesom lægerne, at de ''health'' ting fjernes når der er 2 læger. At det kun kan brænde når der er minimum 2 brandmænd.

Det lyder som en god ide

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kunne være en god idé, med pyromaner og brandvæsen! Men jeg tror, der vil blive for meget trolling ud af jobbet. Jeg kan nemt se folk, der bare løber rundt og sætter ild til random baser! Måske gør jobbet Pyroman (der antænder brændene) til et VIP job. Da det nok vil forminske RDM med ild.

Link til kommentar
Del på andre sites

On 18/7/2017 at 11:34, FuTTiiZ said:

Det kunne være en god idé, med pyromaner og brandvæsen! Men jeg tror, der vil blive for meget trolling ud af jobbet. Jeg kan nemt se folk, der bare løber rundt og sætter ild til random baser! Måske gør jobbet Pyroman (der antænder brændene) til et VIP job. Da det nok vil forminske RDM med ild.

Kan ikke se hvorfor eller hvordan, et VIP-job skal mindske cases med RDM. De bryder da reglerne lige så ofte, som non-VIPs gør (?). 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kunne være en rigtig fed idé, men det skal måske også lige gennemtænkes lidt. F.eks, det må være utroligt træls i længen, at skulle være bange for at dit hus/base brænder ned og du mister alle dine værdigenstande. Måske kan det også være at, det er 2 nye spillere, som er brandmænd og ved ikke, hvordan det fungere, så dit hus overlevelse ligger i 2 nye spilleres hænder.

Nogen scener som eksempel.

Scene 1

Din base bliver raidet af politiet, ud af ingen ting spawner der en masse ild, nu har du lige pludselig 2 ting at tænke på.

Du har ikke tid til at ringe til brandvæsnet, da du er i fuld gang med at fylde politiet med bly. Så det ender med at du dør af ild.

Scene 2

Det brænder, og du ringer efter brandvæsnet, men i DarkRP, hvor man kan blive distraheret af næsten alt hvad man møder, dukker brandvæsnet aldrig op, og du mister alle dine værdigenstande.

Det kunne være en rigtig fed idé, dog tror jeg ikke at det vil blive fedt mere, med længen så det bliver dsv et...

-REP

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Glymse said:

Det kunne være en rigtig fed idé, men det skal måske også lige gennemtænkes lidt. F.eks, det må være utroligt træls i længen, at skulle være bange for at dit hus/base brænder ned og du mister alle dine værdigenstande. Måske kan det også være at, det er 2 nye spillere, som er brandmænd og ved ikke, hvordan det fungere, så dit hus overlevelse ligger i 2 nye spilleres hænder.

Nogen scener som eksempel.

Scene 1

Din base bliver raidet af politiet, ud af ingen ting spawner der en masse ild, nu har du lige pludselig 2 ting at tænke på.

Du har ikke tid til at ringe til brandvæsnet, da du er i fuld gang med at fylde politiet med bly. Så det ender med at du dør af ild.

Scene 2

Det brænder, og du ringer efter brandvæsnet, men i DarkRP, hvor man kan blive distraheret af næsten alt hvad man møder, dukker brandvæsnet aldrig op, og du mister alle dine værdigenstande.

Det kunne være en rigtig fed idé, dog tror jeg ikke at det vil blive fedt mere, med længen så det bliver dsv et...

-REP

 

Så kan du jo også gå og være bange for at blive raidet hele tiden?

Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutes ago, fisken said:

Rigtig Fed idé og Chuck det du skrev også rigtig god idé. Håber det kommer ind. 

Der er jo også en dansk brandbil som vi kan bruge

Kan du sende et link, den har jeg ikke set før? :)

 

Kunne være fedt med måske 3 forskellige brandbiler. 

Indsatsleder bil. Mercedes Vito.

Sprøjte / mandskabsvogn eller hvad i vil kalde den. Scania 94 D.

Og en stige / lift. Scania 94 D.

Her et link til dem jeg tænkte på.

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=931873878&searchtext=firetruck

Man kunne jo lave skinsne om til feks. Københavns brand og redning.

Bare en ide.

Link til kommentar
Del på andre sites

29 minutter siden, Chuck Norris skrev:

Kan du sende et link, den har jeg ikke set før? :)

 

Kunne være fedt med måske 3 forskellige brandbiler. 

Indsatsleder bil. Mercedes Vito.

Sprøjte / mandskabsvogn eller hvad i vil kalde den. Scania 94 D.

Og en stige / lift. Scania 94 D.

Her et link til dem jeg tænkte på.

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=931873878&searchtext=firetruck

Man kunne jo lave skinsne om til feks. Københavns brand og redning.

Bare en ide.

Ja okay det link de brandbiler er fede. Vi må hellere plage metro Ahah :)) ellers må jeg prøve. 

og her er den danske som allerede er lavet. Men den er ikke så Fed igen https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=531475913&searchtext=Danish+firetruck

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Unicorn skrev:

Det er Metro som har lavet den ????

Ja Ahahah i know

 

3 minutter siden, Chuck Norris skrev:

Han må bare se at komme i gang igen. 

 

Jep det er for dårligt hvis han ikke gør det @Metro

40 minutter siden, Chuck Norris skrev:

Han må bare se at komme i gang igen. 

 

Vi må også få dynn med på idéen

Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, Batmayn skrev:

Kan ikke se hvorfor eller hvordan, et VIP-job skal mindske cases med RDM. De bryder da reglerne lige så ofte, som non-VIPs gør (?). 

f.eks. på Sky-Zero var spraymaler jobbet et job som alle trollere valgte. Fordi de kunne rdmme og lave hagekors over det hele. Men det blev gjort til et vip job, hvilket mindskede troll markant. 

Jeg tror ikke der er ret mange der gider at købe vip, bare for at blive pyroman og RDM'e!

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Metro said:

Nu vil jeg ikke ødelægge jeres lille fest herinde, men jeg spiller ikke rigtigt GMod mere.

Ikke rigtigt nogen fest.. Bare nogle ideer. 

Som vi troede du måske kunne hjælpe med, men det gætter jeg så på at du ikke kan når du ikke spiller Gmod mere.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Chuck Norris said:

Ikke rigtigt nogen fest.. Bare nogle ideer. 

Som vi troede du måske kunne hjælpe med, men det gætter jeg så på at du ikke kan når du ikke spiller Gmod mere.

 

Det kan jeg sagtens gøre, men har ikke rigtig lyst.

 

Og @P4R4N0RM4L vil du være sød at fucke af med at downvote alt jeg poster, seriøst

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, fisken said:

Så må jeg bare prøve Ahaha. Ved bare ikke hvor gode de bliver. Er der en video jeg kan følge hvordan du laver gmod skins? Metro?

Så nemt er det ikke - det er især ikke nemt, hvis du ikke er fortrolig med Blender eller lignende software. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.