Hop til indhold
Stavox

[Solved] Muligheden for RP i spawn!


DeLaire

Recommended Posts

Synes det er rigtigt træls at spawn ikke længere et et sted hvor man kan stå sikkert og snakke med sine venner. Jeg synes at det skal laves sådan at man ikke kan starte en RP situation inde i spawn dvs. (/mug, /kidnap osv.), men at man derimod stadig skal forsætte noget allerede begyndt RP som bliver startet udenfor spawn. Så det på den måde ikke er et helt safespot man bare kan løbe til, men at det er et sted man kan stå i fred i 5m uden at blive skudt/mugged.

 

Mvh
Yung Turtle!

Link til kommentar
Del på andre sites

Alt der hedder safezones bliver misbrugt. Vi har ingen mulighed for at se hvor handlingen startede, og folk lyver 9 ud af 11 gange vi er i case. Og generelt det med at have stedet hvor man er sikker er jeg meget imod, da folk ikke skal have begrænset deres muligheder for evt. at mugge en som står tæt på spawn eller lignende.

 

Men ellers godt forslag. Tror dog desværre ikke det bliver til noget

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja okay så kan jeg godt se det, men kan man ikke kode en ekstra del til log så man kan se position af startet handling? Fordi ellers kan mit forslag ikke bruges til noget fordi så er det bare træls for jer admins :I

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, DetBareMads said:

Alt der hedder safezones bliver misbrugt. Vi har ingen mulighed for at se hvor handlingen startede, og folk lyver 9 ud af 11 gange vi er i case. Og generelt det med at have stedet hvor man er sikker er jeg meget imod, da folk ikke skal have begrænset deres muligheder for evt. at mugge en som står tæt på spawn eller lignende.

 

Men ellers godt forslag. Tror dog desværre ikke det bliver til noget

Ikke flabet ment. Men kan man ikke bare lave en !vishandling hvor staff kan se ligesom i visdeath osv?

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Guzern said:

Ikke flabet ment. Men kan man ikke bare lave en !vishandling hvor staff kan se ligesom i visdeath osv?

Tænker det andet vil være lettere, og det andet giver stadig problemer. Om vi så kan tjekke det eller ej, så kommer folk med alle mulige lorte undskyldninger for alt muligt pis

Link til kommentar
Del på andre sites

19 hours ago, DetBareMads said:

Tro mig. Det kommer...

Kan også godt se det, men jeg blev mugget mens jeg stod afk i spawn fordi jeg skulle på toilet, og havde våben for næsten 70k på mig fordi jeg ventede på at min ven joinede. Det er jo ikke fair at jeg skal miste det hele og ikke har et sted jeg kan stå uden at skulle involveres i RP?

Link til kommentar
Del på andre sites

På 7/14/2017 den 9:19 PM , Yung Turtle skrev:

Kan også godt se det, men jeg blev mugget mens jeg stod afk i spawn fordi jeg skulle på toilet, og havde våben for næsten 70k på mig fordi jeg ventede på at min ven joinede. Det er jo ikke fair at jeg skal miste det hele og ikke har et sted jeg kan stå uden at skulle involveres i RP?

Tænker da hellere at vi skal finde en løsning på det faktiske problem. At du bliver mugged imens du er afk. Det sker... meget.. for mig, og jeg kan sagtens se hvorfor du føler det er et problem.

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutes ago, Dynn said:

Tænker da hellere at vi skal finde en løsning på det faktiske problem. At du bliver mugged imens du er afk. Det sker... meget.. for mig, og jeg kan sagtens se hvorfor du føler det er et problem.

Kan man ikke gøre sådan at du ikke kan skydes så snart du er mærket AFK?

Link til kommentar
Del på andre sites

27 minutes ago, Houston said:

Hvis du ikke kan skydes imens, at du står AFK og du pludselig bliver raided, får du en enorm fordel overfor raiders, da du i princippet er udødelig, indtil du selv vælger at bevæge dig.

Yea men hvis det misbruges får man jo bare en straff? Eller så kan man vel gør at det kun er i Nexus hvis du markeres AFK at du ikke kan skydes?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lav en zone omkring spawn, hver gang man går ind i den zone tjekker den om man har afsluttet sit sidste raid/mug osv. eller om man er wanted. Så kan man ikke bruge det som safespot. Så skal politiet bare warrant folk hver gang de flygter for AOS?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.