Hop til indhold
Stavox

[Solved] Cav - staff klage


Aimbot

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Sig mig sad du afk eller hvad, eller kan du ikke selv se det er forkert det du har gjort.

Du kalder en anden person "Lorte unge" eller noget lignende i vores case, og så siger jeg så til dig, at det er umodent sagt, og du skal snakke ordenligt. Efter det vælger du bare at sige "Nå men jeg gider heller ikke at snakke med jer så, jeg mute'er mit headset hej hej." Så snakker jeg så til dig, og du svarer mig ikke, derefter vælger jeg så at banne dig med grunden "hat". Hvilket jeg mener er en god grund, har så ændret den for dig, da du åbenbart ikke selv kan se hvad du har gjort forkert
 

There you go - Grunden til du blev bannet :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tænker ikke der er grund til at holde klagen oppe, hvis du ikke bidrager til den, @Aimbot.

 

Ud fra hvad Taroux har beskrevet, så kan du blive nødt til at lave en unban request. Hvis der er noget du gerne vil have afklaret, så er du velkommen til at sende mig en besked her på forum.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.