Hop til indhold
Stavox

[Solved] Robay anklage


Martin Holm

Recommended Posts

Dit ingame navn: Martin Holm

Staff ingame navn: Robay

Dit SteamID: Kan ikke finde lige nu (Kontakt mig over steam og du kan få det)

Staff SteamID: Kan heller ikke finde? Men hans steamnavn er: RobaY #GenOpTræning

Forklar situationen: Jeg kalder en admin, hvor Robay, kommer hen til mig, så forklar jeg at en hitman skyder mig (uden hit) fordi jeg sidder i en politi situation med en tyv. Hitman'en mener at han ikke er i team med tyven. Det jeg er træt af med jeres MOD, er at JEG fik rettigheden at snakke mens de andre skulle tie stille, så sankkede jeg og sagde jeg var færdig, så fik tyven lov til at snakke, og da han var færdig spurgte jeg om tilladelse til at snakke, min tilladelse blev godkendt og jeg sankkede, men jeg blev afbrudt og afbrudt og afbrudt 24/7! og jeres admin siger intet til det! Og så siger han til ham der snakker "Ja hvad så" Og jeg blev så rasende! Jeg forlod casen og sagde jeg ikke gider den her lorte case mere, hvis admin'en ikke engang kan styre en case! Jeg synyes ikke det er iorden, og vil snakke med hans allerøverste chef! Jeg har været superadmin på Cosmos i et halvt år, jeg kender folks rettigheder, men at en admin skal opføre sig sån, det er kraftedme ikke iorden! Jeg regner med der vil blive taget godt ansvar i dette jeg siger her.

Bevis: Der er ikke noget at bevise, jeg leavede admin casen for anden gang fordi jeg ikke gad det lort der! Jeg sagde også "Jeg gider ikke den her sag mere, tag jeres bil og så skrider jeg" Så går jeg ud til min bil og skriver i admin chatten at han kan banne mig eller ej, jeg kender mine rettigheder med mine erfaringer.

 

jeg forventer ikke at han vil blive fjernet som admin, men jeg forventer der bliver snakket om det her. Han er en super god admin, og vil da håbe han ikke blev fjernet, det gør han sikkert heller ikke. Men jeg vil bare gerne have dette afgjort med ham og hans overordnede, da jeg ikke synes det er helt iorden.

Med kærlige hilsner Martin Holm.

Mit steamID: STEAM_0:1:60649643

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.