Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på Eddy


Branco

Recommended Posts

Dit ingame navn: Branco
Staff ingame navn: Eddy
Dit SteamID: STEAM_0:0:36711202
Staff SteamID: STEAM_0:0:22932706 
Forklar situationen: Jeg bliver anklaget for at sige "du kører dårligt din hund" eller noget lign. Hvilket jeg selv ikke mener jeg har sagt. Eddy "afhører" mig, og spørger indtil hvorfor jeg snakker grimt, hvor jeg så spørger "hvad har jeg sagt?" - Eddy svarer så "jeg forstod ikke dit perkersprog, men det var noget med at du kaldte mig hund". Jeg synes både det er racistisk sagt, og ovenikøbet argumenterer han ikke særlig godt for sin sag...
Bevis: Jeg har intet bevis, men Eddy har derimod en video som han har sagt at han vil lægge op hvis jeg skriver en klage, så han kan bevise at jeg har svinet ham til. Det vil jeg glæde mig til at se.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af DetBareMads

Link til kommentar
Del på andre sites

Svar til Branco

 

Omhandler staff klage på mig

 

- Jeg beder dig om at holde ind til siden, fordi du sviner min kørelse til som politibetjent. Hvor jeg vælger at lave en afhøring på dig og din ven. Du bliver sur over min metode at lave afhøring på, og vælger at true med admin. Hvor du så for jail bagefter af Højst. Efter du for jail, vælger jeg så at tage din bil, da den holder ulovligt ude på vejen. Derefter vælger du at klage over mig igen til en admin, hvor du så spørg mig hele tiden om hvad du sagde dengang. Hvor jeg så svare dig, at du kaldte mig hund hele tiden. Men at jeg ikke kunneforstå det anden. som du sagde. Og bruger sætningen sådan her; ''Undskylder mit sprog, men jeg forstod ikke det perkersprog''. Hvor du så vælger at kalde mig racist. Som tydeligvis intet har med racist at gøre. 

 

- Denne video som jeg snakker om, finder jeg så ud af sener hen, at jeg ikke har fået optaget. Da mit optag program er fyldt op. Som du tydeligvis ikke forstår. og bliver mere sur. 

 

- Kan kun sige, at du har haft en dårlig oplevelse på serveren. Men synes på ingen måde, at jeg har været en del af det. Da jeg intet har gjort forkert.

 

- EDDY

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.