Hop til indhold
Stavox

[Solved] Politi og fængelse.


KennyBou

Recommended Posts

Davs. 

Jeg har nu i langtid sat og tænk over hvordan man kan gøre mere rp ud af selve severen? Og det kom jeg så til med politiet at man kunne vælge hvorlang tid de mennesker man arrester skulle være i fængelse, fordi der er mange mennesker som siger at 300 sek er for lidt, der andre der siger at det formeget. Så det er derfor man måske kunne gøre det på den måde.

 

Sådan det måske KUNNE fungere er at man kommer til at starte ud med at se en person køre væk fra politiet, de når og stop ham. De bruger så deres arrestbond, men han kommer ikke i fængelse men kommer ned til pd eller noget hvor man så derfra kunne kligge "E" på ham og så man fik ham smidt ind, men der også står det op i toppen hvad han har lavet for at gøre det lidt lættere.

 

Det sådan jeg vil sige man kunne få mere rp til poli, og det tager lige lidt extra tid, for dem også. 

Hvis du har imput kom med dem, eller andre månder man kunne gøre det på ;).

 

- JordbærHjelm

Link til kommentar
Del på andre sites

32 minutter siden, Willy skrev:

Det lyder faktisk ikke helt dumt.

 

Men hvad så, hvis der er flere der skal arresteres? Skal betjenten så skrive arrestgrunden på 5 forskellige mennesker, hvis de f.eks sad i samme bil?

Det noget i den still jeg har i tanke om det fordi man kunne jo måske hvis der var nok betjente så der er 2 on durty, hvor indsatsleder kan bestemme det eller noget, men der var noget i den still jeg havde tænk ;)

 

Fx at man får en person fanget og så det er betjente til at klare gøre dem når de bliver "arrested" der kan man også brug noget form af politiradio.

Og den vej får man så vide hvad de har gjort og gider dem et hvis antal tid.

Link til kommentar
Del på andre sites

Selvom potentialet er stort, såfremt spillere kan anvende det rigtigt, tror jeg desværre ikke det er smart at lade betjente vælge straffe.

Til gengæld kunne man gøre det på en eller anden måde bliver beregnet ud fra din seneste adfærd. Så hvis man f.eks. har drabt en inden for de sidste par minutter, stiger straffen, fordi det formodes at personen så blev anholdt for mord?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Dynn skrev:

Selvom potentialet er stort, såfremt spillere kan anvende det rigtigt, tror jeg desværre ikke det er smart at lade betjente vælge straffe.

Til gengæld kunne man gøre det på en eller anden måde bliver beregnet ud fra din seneste adfærd. Så hvis man f.eks. har drabt en inden for de sidste par minutter, stiger straffen, fordi det formodes at personen så blev anholdt for mord?

Eller en menu som popper op, måske bare samme design som /unownalldoors? Hvor man så kunne krydse flere end en ting af, og så beregner den straf

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Dynn skrev:

Selvom potentialet er stort, såfremt spillere kan anvende det rigtigt, tror jeg desværre ikke det er smart at lade betjente vælge straffe.

Til gengæld kunne man gøre det på en eller anden måde bliver beregnet ud fra din seneste adfærd. Så hvis man f.eks. har drabt en inden for de sidste par minutter, stiger straffen, fordi det formodes at personen så blev anholdt for mord?

 

Dette mindre meget om det jeg havde i tanke også, fordi at som du siger det bliver svært med de forskellige mennesker osv men det kunne man jo godt gøre, fordi synes der forkedligt at man bare kan arreste dem.

 

Så hvis man arrester en og så får man den der menu op og så kunne det være hvor meget man kunne tag en så kunne det højeste fx være på 10 minutter eller noget i  den still hvis man vil gå den vej. 

Håber du forstår noget af det:huh:

Link til kommentar
Del på andre sites

Denne funktion er allerede på UnknownRP! Det er ekstremt frustrerende, når man skal taze, lægge i håndjern, dragge ind i sin bil,  for at køre ned til pd og give en dom. Det er jo lidt mere realistisk, men er det sjovere? Nej, DarkRP handler ikke om realisme, det handler om at have det sjovt!!! Det er titusinde gang nemmere, bare at slå dem med en arrestbaton.

 

Hvis dette forslag bliver optaget, så skal der også laves nogle regler, om hvor mange år (et år = 60 sec) en person skal have, for de forskellige overtrædelser. Hvis dette ikke bliver gjort, kommer der total kaos iblandt pulle og krimminelle.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.