Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban request: BOT LUCAS og Skovgaming


_FyhNz

Recommended Posts

Dit in-game navn: FyhNz
Vedkommendes in-game navn: Skovgaming og Astralis BOT LUCAS
Dit SteamID: STEAM_0:0:37027009
Vedkommendes SteamID: Skovgaming: STEAM_0:1:149196865     Astralis BOT LUCAS: STEAM_0:0:80094936
Tidspunkt for hændelse: 10 juli 2017. 21:36.
Hvad regler er blevet brudt:  2.0a Det bliver betragtet som failrp hvis du bevidst forsøger at få politiet efter dig. F.eks. ved at du åbenlyst flasher dine printere og weed med formål at få politiet efter sig. Eller f.eks. at køre ind i politiet for at få dem efter sig.

Hvad skete der?: Det der skete var, at Matzen og jeg kørte patrulje i en civil vogn. Så kommer Skovgaming og Bot Lucas op bag os og vi vælger derfor at holde ind til siden for at kigge lidt på deres kørsel.
jeg filmer altid som politi, da video bevis virkelig er vigtig i visse situationer som i denne og starter derfor med at filme da vi holder indtil siden og holder øje med deres kørsel. Det viser sig så, at de vælger at køre op bag i os og sige alle mulige underlige ting til os.
Efterfølgende begynder de at fable om weed, og påkører os gang på gang i vores patrulje vogn indtil vi vælger at eftersætte dem og det er tydeligt at høre i klippet at vi egentligt ikke gad at eftersætte dem, da det tydeligt var det de ville have. Det endte med at de blev arrested for det de havde lavet,
men jeg føler stadig for at smide denne her request op, da mig og min kammerart oplever cop bait virkelig tit og håber på det snart vil se en ende.

Beviser:
Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutes ago, I Eath You <3 said:

Jeg tager mig af din ban request. Jeg vender tilbage hurtigt muligt.

Det er modtaget, jeg sidder på evocity lige nu hvis du vil voice chat, ellers har jeg discord også :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.